با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت/

تجلیل از اولیای آموزشی مدارس شاهد اسلام آباد غرب

کد خبر: 299978
|
09:55 - 1396/10/02
نسخه چاپی
تجلیل از اولیای آموزشی مدارس شاهد اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین شهرستان مراسم تجلیل از اولیای آموزشی مدارس شاهد اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به منظور بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و تجلیل از بازنشسته گان مدارس شاهد شهرستان اسلام آبادغرب مراسمی در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان با حضور حسن رجبی و قدرت اله نجفی رؤسای آموزش و پرورش و بنیادشهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب و نیز جمعی از مسئولین فرهنگی این دو سازمان فرهنگی برگزارشد.


در ابتدای این نشست مدیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، وظیفه همه آحاد جامعه در برابر یادگاران عزیز شاهد و ایثارگر را بسیار مهم و سنگین برشمرد.


رجبی گفت: مدارس شاهد که مزین به نام پربرکت شهدا هستند باید یک نماد و الگوی زیبای ایثارگری در بین مدارس کشور بوده و از نظر تربیتی و ارزش گذاری از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند.


وی افزود: ما به عنوان دست اندرکاران تربیتی و آموزشی این عزیزان باید بی نهایت تلاش خود را در تربیت و پرورش یادگاران شاهد در مدارس شاهد به کار بندیم.


در ادامه نجفی رئیس بنیادشهید و امورایثارگران اسلام آبادغرب نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران تعلیم و تربیت در مدارس شاهد، خدمت در این مدارس را باقیات و صالحاتی برای معلمان و مدیران این آموزشگاه دانسته و تلاش در مسیر تعلیم و تعلم را رسالت پیامبران و انبیاء الهی علیهم السلام برشمرد.


در ادامه این نشست مسئولان فرهنگی حاضر به بیان نکاتی در خصوص وضعیت تحصیلی دانش آموزان و مهارت های زندگی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد