تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی؛

چرا بانک‌های کرمانشاه برای اعطای تسهیلات زلزله زدگان سختگیری می‌کنند؟

کد خبر: 300018
|
07:02 - 1396/10/04
نسخه چاپی
چرا بانک‌های کرمانشاه برای اعطای تسهیلات زلزله زدگان سختگیری می‌کنند؟
اسلام آبادخبر: علت عمل نکردن شرکت‌های سازنده خودرو به ویژه سایپا به وظیفه و تعهدات خود در قبال زلزله زدگان استان کرمانشاه و پیگیری علل سختگیری برخی از بانک‌های عامل استان کرمانشاه جهت اعطای تسهیلات مصوب دولت به زلزله زدگان از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از ایسنا، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) به شرح زیر قرائت کرد:

شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده تبریز به رییس‌جمهور: عدم امکان استفاده از وام توسعه روستایی از محل صندوق توسعه ملی به میزان ۱.۵ میلیارد دلار به دلیل بی‌جواب ماندن نامه شماره ۹۶۹۹۷۷۵۲ به تاریخ ۲۱ مرداد سال ۹۶ درباره اصلاح ماده ۱۱ تصویب‌نامه شماره ۳۹۱۲۷ مورخ ۱۵ تیر ۱۳۹۰

قاضی‌پور، محجوب و امیرآبادی نمایندگان ارومیه، تهران و قم به وزیر بهداشت: جلوگیری از بی‌اعتبار کردن دفترچه‌های درمان بیمه ایرانیان و به وزیر جهاد کشاورزی: برنامه‌ریزی برای جلوگیری از واردات میوه خارجی که از خارج وارد می‌شود، به وزرای بهداشت و علوم: استقرار ذی‌حساب در دانشگاه‌ها از وزارت اقتصاد.

جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تذکر به ایران خودرو جهت تحویل تاکسی به رانندگانی که خودروی فرسوده خود را تحویل داده و منتظر گرفتن تاکسی جدید هستند و جلوگیری از اقدام ایران خودرو برای افزایش قیمت اتومبیل‌هایی که قرار است به رانندگان تاکسی تحویل گردد، به وزیر کشور: ضرورت صدور حکم حسین طلا برای شهرداری اسلامشهر با توجه به انتخاب ایشان توسط شورای اسلامی شهرستان و ضرورت پایبندی به قانون به ویژه در وزارت کشور.

فرهاد فلاحتی نماینده قائنات و محمدباقر عبادی و حسینعلی حاجی، سیدحسین نقوی حسینی و حمید بنایی به وزیر صنعت: ضعف در نظارت بر پروژه‌های در حال احداث فولاد قائنات.

فرهاد تجری و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نمایندگان قصر شیرین و اسلام‌آباد غرب به وزیر صنعت: عمل نکردن شرکت‌های سازنده خودرو به ویژه سایپا به وظیفه و تعهدات خود در قبال زلزله زدگان استان کرمانشاه و به وزیر اقتصاد: پیگیری علل سختگیری برخی از بانک‌های عامل استان کرمانشاه جهت اعطای تسهیلات مصوب دولت به زلزله زدگان.

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده کاشان و آران بیدگل به وزیر آموزش و پرورش: دلیل عدم پرداخت بدهی سال ۹۵ مدارس خرید خدمت در شهر کاشان و به وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی: دلیل رفع مشکل کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان پس از ۲۰ سال و دلیل عدم اجرای مصوبه سال ۶۹ هیات وزیران درخصوص معافیت حق بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان کارگاه های گلاب گیری روستایی در کاشان و همچنین به وزیر ورزش و جوانان: دلیل عدم تکمیل ساختمان کشتی ۳۰۰۰ نفری کاشان.

فرهاد تجری نماینده قصر شیرین به وزیر علوم: تعیین تکلیف دانش آموزان مناطق زلزله زده و تعیین امتیاز ویژه این مناطق در کنکور سراسری سال ۹۷ و به وزیر جهاد کشاورزی: تعیین میزان خسارت حوضچه های پرورش ماهی مناطق زلزله زده و تعیین تکلیف جایگاه های نگهداری دام و وضعیت علوفه.

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب به رییس جمهور: دستور اجرای مصوبه استمهال تسهیلات مناطق زلزله زده در بانک های استان کرمانشاه.

محمد دهقان نماینده چناران به وزیر جهاد کشاورزی: جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ و بازگرداندن قیمت آن به وضع سابق .

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر بهداشت و درمان: عدم اجرای تکلیف قانونی آن وزارتخانه مبنی بر استقرار سامانه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان.

پروانه مافی و سیده فاطمه ذوالقدر به همراه ۵ نفر ازنمایندگان به وزیرعلوم: لزوم سازماندهی  پژوهش‌های پرداخت شده به هیات‌های علمی دانشگاه‌ها و لزوم شفافیت و اولویت بندی آنان در راستای نیازهای ضروری کشور.

سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر راه و شهرسازی: عدم توجه به جاده سنقر به بیستون که به یک قتلگاه تبدیل شده است.

جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب به وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت مطالبات چغندرکاران شهرستان میاندوآب .

حمیدبنایی نماینده گناباد به وزیر کشور: علت شهرنشدن روستاهای روشناوند گناباد.

شهبازحسن پورنماینده سیرجان به وزیرصنعت: اعزام هیات فوری جهت رسیدگی به وضع واحد های صنعتی این شهرستان و به وزیرجهاد کشاورزی: اعزام هیات فوری جهت رسیدگی به وضع کشاورزی دراین شهرستان.

علی نجفی خوشرودی نماینده بابل به وزیرجهاد کشاورزی: علت عدم رسیدگی به وضعیت مرکبات دراستان مازندران .

شهاب نادری نماینده اورامانات به وزیر آموزش و پرورش: عدم رسیدگی به مشاغل آموزشی دانش آموزان در مناطق زلزله زده اورامانات .

اصغر سلیمی نماینده سمیرم به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: علت عدم پاسخگویی صریح و شفاف وزیر نسبت به پروژه‌های منتفی شده انتقال آب ونک سلگان از سرچشمه های کارون به باغات پسته رفسنجان و به همراه ۴۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: اعتراض فعالان محیط زیست و کشاورزان نسبت به چراغ سبز سازمان محیط زیست درباره اجرای پروژه منتفی شده انتقال آب ونک سلگان.

همچنین مجمع نمایندگان استان لرستان در تذکری به همراه ۱۵۰ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم برخورد قاطع با مسئولان متخلف آموزش و پرورش استان لرستان شدند. این تذکر طی نامه‌ای یک هفته‌ای به وزیر آموزش و پرورش داده شده است.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد