دکتر فلاحت پیشه:

آمریکا به دنبال ایجاد حواشی برای برجام است

کد خبر: 300076
|
16:56 - 1396/10/05
نسخه چاپی
آمریکا به دنبال ایجاد حواشی برای برجام است
اسلام آبادخبر: نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات جدید آمریکا در ایجاد اجماع علیه ایران در برجام گفت: همه دنیا می‌دانند که ایران در برجام به تعهدات خود پایبند بوده و آمریکا سعی دارد با ایجاد موضوعات مختلف برای برجام حواشی ایجاد کند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه 2231 سازمان ملل در مورد برجام اظهار داشت: متاسفانه در دولت جدید آمریکا هر روز شاهد کارشکنی‌های جدیدی هستیم؛ برجام هم از این امر مستثنی نیست و قطعنامه 2231 برای ماندگاری برجام تصویب شده است؛ اما طرف آمریکایی تلاش دارد اجماعی را در مخالفت با این قرارداد ایجاد کند.

وی ادامه داد: همه دنیا می‌دانند که ایران در برجام به تعهدات خود پایبند بوده است، اما آمریکا سعی دارد با ایجاد موضوعات مختلف برای برجام حواشی ایجاد کند و در اصل آمریکا به دنبال مخدوش کردن ذهن اروپایی‌ها و دیگر کشورهای دنیاست.

فلاحت‌پیشه تاکید کرد: به تازگی هم برخی از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا، ایران را متخلف از برجام نام بردند و باید از این نمایندگان پرسید شما قاضی این قرارداد هستید یا آژانس؟ قاضی آژانس کاملا به این قرارداد مشرف است و می‌داند که ایران هیچگونه تخلفی نداشته است و ما هم نباید به این صحبت‌ها توجه‌ کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات وزیر امور خارجه عربستان مبنی بر تروریست بودن ایران در منطقه نیز یادآور شد: نباید به سخنان این فرد توجه کرد، او هرچند وقت یکبار اظهاراتی کذب در مورد ایران بیان می‌کند، امروز همه‌ی دنیا می‌دانند ایران یکی از بزرگترین مبارزه کنندگان با تروریسم است.

به گزارش دفاع پرس، وی در رابطه با اظهارات روز یک‌شنبه نتانیاهو در شورای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه تروریسم منطقه آن‌ها نیستند بلکه ایران و اسلام‌ افراطی است هم گفت: رژیم صهیونیستی برای اینکه جنایات خود در فلسطین و سایر کشورها را مخفی کند، دائماً به دنبال فرافکنی است و همه می‌دانیم که کشتار در فلسطین، یمن و سایر کشورهای منطقه با نقشه صهیونیست‌ها انجام می‌شود./

منبع: خانه ملت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد