امام جمعه کرمانشاه:

حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملت است/پاسخ دندان‌شکن مردم به فتنه‌گران

کد خبر: 300099
|
16:01 - 1396/10/08
نسخه چاپی
حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملت است/پاسخ دندان‌شکن مردم به فتنه‌گران
اسلام آبادخبر: امام جمعه کرمانشاه، حماسه ۹ دی را نماد بصیرت ملت ایران دانست و گفت: در این روز مردم پاسخ دندانشکنی به فتنه گران دادند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با توصیه همگان به تقوا و پزهیزگاری، اثرات تقوا در زندگی افراد را تشریح کرد.

وی نتیجه تقوا و پیشه کردن آن در ابعاد مختلف زندگی افراد را بسیار مثبت ارزیابی کرد و بر تقوا و پرهیزگاری در تمام مراحل زندگی تاکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه بر نقد منصفانه در جامعه تاکید کرد و گفت: اینگونه نقد جایز است و نباید نقد همراه با توهین و غیرواقعی باشد.

وی به مراحل مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون های زیادی ریخته شده است،

آیت الله علما  تاکید کرد: همه ما باید برای حفظ نظام اسلامی تلاش کنیم.

وی اشاره ای نیز به مناسبت های هفته داشت و گفت: فردا ۹ دی ماه مصادف با حماسه ۹ دی ملت با بصیرت ایران است.

لزوم مراقبت از دسیسه دشمنان

خطیب جمعه کرمانشاه یادآور شد: فتنه ۸۸ با هدایت دشمنان و با هدف براندازی نظام اسلامی توسط فتنه گران انجام شد اما مردم در حماسه ۹ دی پاسخ دندانشکنی به این فتنه گران دادند.

وی ۹ دی سال ۸۸ را نماد بصیرت ملت اسلامی دانست و گفت: در سال ۸۸ دشمنان خارجی براندازی نظام اسلامی را دنبال کردند اما برخی عوامل داخلی نیز آنها را همراهی کردند.

آیت الله علما تاکید کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد احدی به مقدسات و ارزش های اسلامی اهانت کند.

وی افزود: فتنه‌گران با تخریب اموال عمومی موجب شدند برای مدتی کشور در تلاطم و آشوب خیابانی قرار بگیرد و  علاوه بر لطمات و خسارات، در مسیر اهداف پلید دشمن گام برداشته  صدمات اقتصادی زیادی به کشور وارد کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن همواره به‌دنبال ایجاد فتنه‌های جدید و ضربه زدن به ملت ایران است و از روش های چون آسیب به ارزش های دینی و انقلاب این اهداف را دنبال می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به موارد ذکر شده مراقبت و هوشیاری در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان الزامی است و پیروی از ولایت فقیه می تواند منجر به خنثی شدن  نقشه‌های دشمنان شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها