نظر سلبریتی های کرمانشاه در مورد نهم دی ماه/ چهره های فرهنگی و هنری از روز بصیرت گفتند

کد خبر: 300104
|
14:10 - 1396/10/07
نسخه چاپی
نظر سلبریتی های کرمانشاه در مورد نهم دی ماه/ چهره های فرهنگی و هنری از روز بصیرت گفتند
اسلام آبادخبر: سلبریتی های کرمانشاه در گفتگو های جداگانه ای با اشاره به حماسه 9 دی از روز بصیرت سخن گفتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، چهرهای مطرح ورزشی، هنری و فرهنگی استان کرمانشاه در آستانه حماسه نهم دی ماه در گفتگو های جداگانه ای بر ضرورت گرامی داشت این حماسه بزرگ تاکید کردند.

9 دی حماسه مردم ایران برای سرکوبی فتنه گران بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد شیهان مهدی فتاحی قهرمان کیک بوکسینگ جهان در گفتگو با اسلام آباد خبر اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با رهبر معظم انقلاب است، روزی که مردم ایران برای سرکوبی فتنه گران حماسه ای تاریخی رقم زدند.

فتاحی افزود: دوست ندارم وارد جریانات موسوم به چپ و راست شوم اما همه دنیا به خوبی می دانند که اعتراض به نتیجه انتخابات در سال 88 فقط یک بهانه بود و دشمن با سوء استفاده از جریان ساده لوح داخلی، عوامل نفوذی خود را در ایران به کار گرفت و حتی تا آنجا پیش رفتند که علاوه بر ضربه به بیت المال و حمله به پایگاه های بسیج، با تمام وقاحت نسبت به پرچم امام حسین(ع) در روز عاشورا بی حرمتی کردند.

این قهرمان جهان تصریح کرد: هر انسان آزاده و پیرو ولایتی این فتنه گران را محکوم می کند زیرا کسانی که در روز عاشورا حرمت امام حسین (ع) را نگه نداشتند، قطعا" به ملت ایران نیز رحم نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم ملت ایران با پیروی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب از بصیرت خودشان استفاده کنند و بهانه چنین اقداماتی را از دشمنان خارجی و منافقان و فرصت طلبان داخلی بگیرند.

شیهان مهدی فتاحی با بیان اینکه هرچه داریم از برکت وجود رهبری معظم انقلاب است، بعنوان یک پیشکسوت ورزشی در توصیه به جوانان بر پیروی از فرمایش امام راحل تاکید کرد و گفت: جوانان باید حامی ولایت، انقلاب و دستاوردهای آن باشند تا آسیبی به مملکت نرسد و دشمن جرأت توطئه بر علیه انقلاب اسلامی نداشته باشد.

9 دی نماد بصیرت ملی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد میلاد اعظمی ورزشکار موفق روانسری در گفت گو با سراب روانسر، در خصوص حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: بی شک 9 دی روزی بخصوصی در تقویم جمهوری ایران اسلامی است که از آن می توان به عنوان نمادی برای بینش و بصیرت واقعی یاد کرد.

این ورزشکار روانسری با بیان اینکه 9 دی روز تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و رهبری است، افزود: در این حرکت می توان عشق و علاقه ی واقعی مردم به ولایت را به وضوح دید.

وی افزود: در روز 9 دی 88 از یک سو علاقه مردم به نظام مشخص شد و از سوی دیگرعده ای انگشت نما، که تا دیروز در پشت پرده های پوشالین خود استتار کرده بودند برای همیشه به عنوان اختشاش گر معرفی شدند کما اینکه این چنین نیز بودند.

اعظمی در با یاد آوری عزم و اراده ملت بصیر و فهیم ایران، گقت: بی شک مادامی که ملت ایران با بصیرت پیش بروند هیچ قدرتی توان ضربه زدن به این آب و خاک را به هر نحوی ندارد.

اعظمی یکی از موفق ترین کاراته کاران شهرستان روانسر است که بهمن ماه سالجاری عازم مسابقات جایزه بزرگ کشوری خواهد شد.
 

 

تبعیت از ولایت فقیه تضمین کننده اقتدار کشور است/9 دی نماد عشق به ولایت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اشکان چراغی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: حماسه 9 دی پس از فتنه‌ای به وقوع پیوست که دشمنان اصلی نظام و انقلاب طراح آن بودند و عوامل دست نشانده داخلی برای تحقق توطئه‌های دشمنان با آنها همصدا شدند.

رکود دار پرتاب دیسک جوانان جهان و آسیا ادامه داد: فتنه سال ۸۸ توطئه استکبار بود و درصدد این بودند که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و آنان از ارزش های دینی و اسلامی فاصله بگیرند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی طومار فتنه افکنان را در هم پیچید و وفاداری ملت به ولایت فقیه را به نمایش گذاشت لذا باید ابعاد این حماسه بیش از پیش برای نسل جوان تبیین شود.

چراغی بیان داشت:  مردم آن جا که احساس کردند پای دین و انقلاب در میان است و دشمن اعتقادات دینی و ساختار نظام را هدف قرار داده مثل همیشه به میدان آمدند و حماسه بزرگ 9 دی و راهپیمایی میلیونی را به رخ دشمنان نظام و انقلاب کشیدند.

وی با بیان اینکه در حماسه 9 دی مردم با رهبرشان عهد و پیمان بستند، افزود: این رویداد بزرگ انقلاب را بیمه کرد، ما رویدادهای بزرگی داشتیم که انقلاب در آن ها بیمه شد حماسه 9 دی یکی از این رویدادها بود .

این ورزشکار شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه، عمل به رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری و ادامه راه امام خمینی (ره) تضمین کننده اقتدار کشور است.

چراغی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به باورهای اعتقادی و مذهبی نسل جوان همه توان خود را به کار گرفته، بنابراین با همسویی، همدلی و برگزاری برنامه های مختلف و غنی سازی اوقات فراغت می توان دشمن را ناکام کرد.

فتنه یعنى مطرح کردن شعارهاى حق با محتواى باطل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، میلاد بايندر در گفتگو با امروله اظهار داشت: فتنه  سال   88  بی‌تردید  تقابل یک جناح  سیاسی با جناح  دیگر یا  غائله  ای در چارچوب اختلاف میان نیروهای سیاسی باورمند به نظام نبود. فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان وآشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و ملت بود.

این استان دانشگاه افزود: فتنه 88 نسخه اعطایی نظریه‌ پردازان کودتای مخملین به پیاده ‌نظام شان در داخل ایران به شمار می‌آید و رجوع به توصیه‌‌ها و دیدگاه‌های عناصری صهیونیست همچون "‌مایکل لدین"،"جین شارپ" و "‌جورج سورورس"، جملگی حکایت‌گر یک واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است.

بایندر خاطر نشان کرد : پس از ناکامی نظام سلطه و استکبار در شکست انقلاب و نظام اسلامی از طریق عملیاتی ساختن پروژه‌های آشوب آفرینی و حرکت‌های تجزیه طلبانه، کودتا، جنگ تحمیلی و دخالت مستقیم در دهه اول انقلاب اسلامی، تمرکز آنان بر راهبرد تغییر از درون از طریق فشار و تحریم اقتصادی و دامن زدن به چاش‌های داخلی با تکیه بر عناصر و عوامل وابسته در داخل از دهه دوم انقلاب رقم خورد.

این استاد دانشگاه گفت: نظام سلطه صهیونیسم جهانی برای نیل به هدف شوم خود در براندازی نظام، تمامی ذخایر راهبردی خود را با ایجاد هم محوری، هم راستایی و هم افزایی بین دشمنان خارجی انقلاب و مزدوران داخلی آنان به صحنه آورد اما ظرفیت «امام» و «امت» و تدبیر و هوشمندی ملت و رهبر آمال و آرزوهای آنان را فروریخت و این تهدید بزرگ به فرصتی بالنده برای خلق گام‌های بلند در عرصه اقتدار ملی و تجلی نقش آفرینی‌های فراملی تبدیل شد.

بایندر خاطر نشان کرد: فتنه یعنى کسانى شعارهاى حق را با محتواى صددرصد باطل را براى فریب دادن مردم مطرح کنند. هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم است، در شرایط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. فتنه مثل یک مه غلیظ، فضا را نامشخص میکند؛ چراغ مه‌شکن لازم است که همان بصیرت است. در زندگىِ پیچیده‌ى اجتماعىِ امروز، بدون بصیرت نمیشود حرکت کرد. ما جوانها باید با فکر عمل کنیم و بصیرتمان را افزایش دهیم، چرا که هدف اصلی دشمنان، ما جوان ها هستیم. معلمان، روحانیون و خصوصا اساتید دانشگاه، باید به مسئله‌ى بصیرت اهمیت بدهند؛ بصیرت در هدف، بصیرت در وسیله، بصیرت در شناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه، بصیرت در شناخت راه‌هاى جلوگیرى از این موانع و برداشتن این موانع.

 وی تشریح کرد : طبق فرمایش حضرت امام خامنه ای "این فتنه، صرفاَ منحصر به حضور عده ای از افراد در خیابان ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت که چنین هم شد، همان گونه که در ابتدای انقلاب" محرم" به کمک مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمودند: خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9دی هم" عاشورا" به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کر"د.

این فعال اجتماعی گفت: پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان و آنانی که در پی تطهیر سران  فتنه هستند قرار گیرد.

بایندر تشریح کرد : حماسه 9 دی 88 که با حضور ده‌ها میلیونی ملت بصیر ایران و اسلام برائت و بیزاری آنان از اصحاب فتنه و هتاکان به مقدسات و ارزش‌های مذهبی در روز عاشورا، رقم خورد نقطه تقابل همه جانبه استکبار و سلطه جهانی با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی این کشور بود، نه دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و جاری شدن روح دیانت حاکم بر دل‌های ملت ایران در جای جای میهن اسلامی و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران را منزوی و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید. نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود،  این روز فرق کوفه و تهران، عراق و ایران را نشان داد و آب بسته را به جوب بازگرداند، نه دی، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید.

وی تصریح کرد: از نقش رسانه ها در این جریان نیز نباید غافل شویم، در این جریان عده زیادی ندانسته وارد میدان شده بودند؛ اما دستهائى اینها را هدایت می کرد، متوجه نبودند که وارد چه بازی خطرناک و شومی شده اند و به چه سمتی حرکت می کنند. حالا این که چطور بعضى‌ها وارد این میدان شدند و چطور ندانسته به دشمن کمک کردند، خودش تحلیلهاى دقیق روانشناختى دارد. در ابتدا شروع فتنه رسانه های بیگانه در پیشبرد اهداف شومشان حتی بهتر از رسانه های داخلی عمل کردند. استکبار جهانی در سال های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود است.در پایان؛ نه دی، شش ماهه، سه ساله، جوان، پیر، زن، مرد، ویلچری، شیمیایی و... داشت، زمستان بود ولی درخت انقلاب در آن سرمای زمستان گل داده بود.

حماسه 9 دی برای دفاع از ولایت فقیه و هویت نظام جمهوری اسلامی بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد محسن پروانه قهرمان تکواندو قصرشیرینی در گفتگو با الوندخبر اظهار داشت: یوم الله 9 دی روز درخشش جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌‌ها حضور یافتند تا صیانت از انقلاب را از نسل پیش تحویل بگیرند.

وي با اشاره به نقش ورزشکاران در شکل‌گیری حماسه 9 دی، افزود: ورزشکاران همگام و همراه با سایر اقشار جامعه در شکل‌گیری حماسه 9 دی نقش به سزایی داشتند.

این قهرمان بین المللی تکواندو قصرشیرین افزود: مردم ایران با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 9 دی برای نظام جمهوری اسلامی عزت و قدرت بازدارندگی آفریدند.

پروانه تصریح کرد: در حماسه 9 دی مردم با رهبرشان عهد و پیمان بستند که هیچگاه اجازه نخواهند داد توطئه گران در ایران به نتیجه برسند و با پشتیبانی معنادار خود از ولایت فقیه باردیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در حماسه ۹ دی، به معنی دفاع از هیچ حزب و گروه و جناح سیاسی نبود بلکه این خروش خالصانه ملت، فقط و فقط برای دفاع از هویت نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ولایت‌فقیه بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم مردمی 9 دی، نشانه اعتماد مردم به‌نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: حضور میلیونی مردم و نمایش اعتماد به‌نظام در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را به دنبال داشت.

نهم دی ماه یکی از نقاط عطف استقامت وپایداری ایرانیان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مریم مسرور شاعر نام آشنای کنگاوری در گفتگو با آفتاب کنگاور اظهار داشت: نهم دی ماه 88 روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر واستکبار جهانی و روز یاس وناامیدی همه دشمنان اسلام وایران انقلابی است.

وی تصریح کرد: ملت ولایتمدا، هشیار وهمیشه در صحنه ایران بزرگ اسلامی در برابر تمامی حوادث، دسیسه ها و تنگناهای سیاسی و اقتصادی استقامت کرده و با پایداری خود جواب دندان شکنی به همه دشمنان نظام داده اند.

این شاعر کنگاوری گفت: نهم دی ماه 88 یکی از نقاط عطف استقامت و پایداری ایرانیان است که ضمن برچیده شدن بساط آشوب و فتنه، درس عبرت خوبی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها داده شد.

مسرور با اشاره به اینکه در آستانه ششمین سالگرد حماسه عظیم وبزرگ 9دی قرار داریم گفت: در این روز بزرگ به تبعیت از امت حزب الله بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی، اذناب داخلی وتوطئه گران فتنه 1388 اعلام داشته و پشتیبانی بی چون وچرای خود را از مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای  با حضور در صحنه های حساس انقلاب اعلام می داریم.

دوبیتی از مریم مسروردر رابطه با نهم دی:

ما مالک اشتریم ،ما عماریم

در خیل سپاه حیدر کراریم

کافی است اشارتی کند آقامان

تا ریشه ی فتنه از زمین برداریم

حماسه 9 دی پاسخ قاطعی به  بدخواهان نظام و رهبری بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، فروتن گل آرا در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، متاسفانه برخی ها در داخل خواسته یا ناخواسته وارد جریان خطرناکی شدند که برای کشور بسیار زیان آور بود.

وی تصریح کرد: همراهی با مخالفان انقلاب از سوی برخی خواص باعث شده بود تا برخی از مردم نیز از روی ناآگاهی اقداماتی انجام دهند و جندماهی فضای کشور آشفته و غبارآلود شود.

گل آرا خاطرنشان کرد: حماسه بزرگی که ملت در روز 9 دی ایجاد کردند باعث شد تا بر جهانیان ثابت شود که انقلاب و نظام اسلامی محبوب مردم است و آن ها دنباله رو رهبر فرزانه انقلاب هستند.

قهرمان سبک وزن بوکس آسیا افزود: در جریان حماسه 9 دی مردم به صورت خودجوش در تمام کشور به خیابان ها آمدند و یک صدا اقدامات صورت گرفته که توسط آمریکا و سران استکبار مدیریت می شد را محکوم کردند.

وی یادآوری کرد: این حضور چشمگیر و بی نظیر مردم در روز 9 دی و خلق ان حماسه عظیم باعث شد تا پایه های انقلاب مستحکمتر از گذشته شده و طومار فتنه برجیده شود.

گل آرا گفت: در جریان حماسه 9 دی جامعه ورزش کشور نیز همپا با سایر مردم در خیابان ها حضور پیدا کردند و وفاداری خود به انقلاب، نظام و رهبری را بار دیگر ابراز نمودند.

ملت ایران با خلق حماسه 9 دی پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب دادند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: بدون شک حماسه بزرگی که مردم در 9 دی خلق کردند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه بیمه کرد.

وی ادامه داد: حضور ده ها میلیون نفر از مردم سراسر کشور در خیابان ها در حمایت از انقلاب، نظام و رهبری حجت را بر بدخواهان و دشمنان تمام کرد.

احمدی یادآوری کرد: حضور پرشور و دلسوزانه آحاد مختلف مردم در خیابان ها، سیلی محکمی بر صورت برخواهان نظام و دشمنانی بود که از ابتدای انقلاب قصد ضربه زدن به آن را داشتند.

قهرمان کاراته جهان افزود: بدون شک انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در دنیاست و نزدیک به 40 سال است که مردم در تمامی لحظه ها از آن حمایت کرده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای مردم ایران امنیت و اقتدار به ارمغان آورده است، تاکید کرد: تا زمانی که مردم پشت سر رهبری و نظام حرکت کنند، انقلاب از گزند دشمنان محفوظ خواهد ماند.

احمدی در پایان گفت: جامعه ورزشی و خانواده بزرگ کاراته نیز همواره از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیروی و هر جایی که لازم بوده در کنار سایر مردم به حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن پرداخته است. 

 9دی روز بریدن نفس فتنه در دریای خروشان ملت ایران بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبریه اظهار داشت: روز نهم دی سال ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق ولایت متجلی شد، روزی که فتنه گران و دشمنان نظام  جمهوری اسلامی در میان امواج مردم بصیر ایران نفسشان برید و مرگشان رقم خورد.
وی ادمه داد: حضور همیشگی با داشتن بصیرت یک ضرورت اصلی برای ملت ماست چون در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است
هاشمی گفت: مسلماً مردم بصیر و آگاه ایران آمادگی خود را برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی اعلام داشته و همچون گذشته گوش به فرمان رهبر بوده و کلام ايشان بهتیرین چراغ راهمان در غبارهای فتنه است.
قهرمان ووشوی جهان افزود: ما تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وآرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهیم 

حماسه 9 دی به دنیا ثابت کرد ملت ما بر سر اصول انقلاب با احدی تعارف ندارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هاشم پور محمدی هنرمند عرصه تئاتر استان کرمانشاه درباره شکوه و عظمت حماسه 9 دی در گفتگو با خبر نگار طاق نیوز اظهار داشت: 9 دی تبلور مجدد تعهد و بصیرت مردم انقلابی و بی نظیر ایران بود که بازهم در بزنگاهی که دشمنان این انقلاب وسرزمین وعده ای نادان داخلی تصور تکرار جنگ احد را داشتند وبه گمانشان شکافی برای براندازی پیدا کرده اند تمام تصورات ونقشه های آنها را نقش بر آب کرد. وبار دیگر به همه دنیا فهماند که کشور اسلامی ما هرگز بر سر اصول انقلاب تعارف نخواهد داشت.

وی گفت: مردم انقلابی ایران در 9 دی نشان دادند که بر سر اصول انقلاب با احدی تعارف ندارند و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و هستند. توهین به مقدس ترین داشته های این مردم که اتفاقا از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی بحرانها همین اصول بوده وهست منجر شد که مردم انقلابی ایران چون همیشه فتنه وفتنه گر را با بصیرت خود بشناسند و به موقع ودر نهم دی ماه با خروشی خود جوش و آگاهانه چشم فتنه را کور کنند.

پور محمدی مهمترین پیام نهم دیماه را وحدت و یکپارچگی مردم ایران در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی واطاعت و توجه به کلام و راه وفرمان رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین عنوان کرد و افزود: مردم ایران در نهم دیماه نشان دادند که هرچند در راستای آبادی و بهبود بیش از پیش شرایط این مرز وبوم اختلاف نظرهایی میتواند وجود داشته باشد که به فرمود حضرت امام و مقام عظمای ولایت این امر بسیار مفید و موجب حرکت روبه جلوی انقلاب میباشد ، اما در اصل نظام  متحد بوده ودر اصول انقلاب یک ید واحده بوده وهستند مانند مقام معظم رهبری و به پیروی از ایشان انقلابی عمل خواهند کرد.

این هنرمند کرمانشاهی  خاطر نشان کرد: متاسفانه یکی از آفتهایی که در خصوص واقعه تاریخی ومثال زدنی نهم دیماه حادث شد و دشمنان وفتنه گران نسبت به مطرح کردن واشاعه و تبلیغ آن مبادرت کردند سیاسی و جناحی نشان دادن این حماسه  بزرگ بود. با این معنا که حماسه نهم دیماه مربوط به حامیان یک جناح و پیروان یک تفکر سیاسی خاص بود. این  سیاسی بازی های کثیف منجر شد که فعالان حوزه فرهنگ وهنر کمتر به سراغ این حماسه تاریخی بروند.اگر مروری به این حماسه بزرگ داشته باشیم خواهیم دید که نهم دیماه مربوط به تمام مردم ایران با تمام تفکرات وگرایشهای سیاسی بود و اتفاقا مهمترین وظیفه فعالان فرهنگ وهنر مطرح کردن و بیشتر جلوه دادن این بعد از حماسه نهم دیماه است.

وی تاکید کرد: هنرمندان متعهد و انقلابی همواره باید مترصد فتنه های پیدا و پنهان که در صدد لطمه زدن به این انقلاب هست باشند. بهترین و درست ترین کار در این مسیر گوش به فرمان ولایت داشتن است. مقام عظمای ولایت بارها و بارها عنوان داشته اند که مراقب کمرنگ شدن ارزشهای این انقلاب باشید. دشمن اولین واصلی ترین کاری که انجام می دهد فتنه انگیزی، کینه توزی و عداوت است.وهر گاه در این میدان پوزه اش به خاک مالیده شود اولین کاری که انجام میدهد کمرنگ جلوه دادن فتنه و به تبع آن کوچک جلوه دادن حماسه مردم خواهد بود. لذا هنرمندان متعهد و انقلابی باید متوجه این امر باشند.

پور محمدی ادامه داد: همانطور که اشاره کردم مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی گوش به فرمان رهبری فرزانه انقلاب داشتن در تمام اتفاقات بوده وهست. وهمانگونه که مقام عظمای ولایت بارها تاکید داشته اند بصیرت مهمترین عامل پیروزی در فتنه های در پیش رو خواهد بود واین بصیرت باید با تعهد به انقلاب و تلاش جهادی در حفظ دستاوردهای انقلاب در پرتو فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت. شناخت بیش از پیش از دشمن و دیده بانی شبانه روز از تحرکات دشمن قسم خورده انقلاب لازمه ی یک هنرمند متعهد وانقلابیست. دشمن شناسی سلاح بسیار قدرتمند و موثری برای حرکت درست ومناسب در جهت خنثی کردن ومقابله با فتنه های دشمنان خواهد بود.

مردم با بصیرت ایران مدافع انقلاب و ارزش های انقلابی هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد  دکتر بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان  کرمانشاه در گفت و گو با چشم نیوز اظهار داشت: یکی از عواملی که در زندگی سازمانی و اجتماعی اهمیت دارد، بحث تغییر در رفتار است. بنابراین تغییر در رفتار الزاما مبتنی بر علل و عواملی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ادامه داد: اولین مرحله تغییر در رفتار تغییر در آگاهی، اطلاعات و دانش افراد است، لذا یکی از عوامل تغییر در رفتارهای عقیدتی، اجتماعی، اقتصادی و... تغییر در میزان و سطح آگاهی است و این ساده ترین مرحله تغییر است.

سعیدی پور خاطرنشان کرد: مرحله تغییر در بصیرت ها، بینش ها، باورها، نگرش ها و فرهنگ ها  مرحله دشوارتری است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه اظهار داشت: ما ممکن است دانش و اطلاعات فوق العاده زیادی داشته باشیم اما بخشی از این دانش، آگاهی و اطلاعات منجر به تغییر در بصیرت ها، نگرش ها، باورها و اعتقادات ما می شود.

سعیدی پور در ادامه افزود: بنابر این لازمه تغییر در سطح دوم، الزاما تغییر در سطح اول است و بدون تغییر در سطح اول، امکان تغییر سطح دوم شاید غیر ممکن باشد.

وی تصریح کرد: در زمینه مسائل سیاسی به نظر می رسد وقتی که مقام معظم رهبری بحث نفوذ و بصیرت را مطرح می کند الزاما مبنای این نفوذ، این بصیرت و این تغییرات دشوار در باورها، عقاید، نگرشها می تواند تغییرات سطح اول باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه افزود: اما مرحله و سطح سوم تغییر، سطح تغییر در رفتار فردی است. این که ما به عنوان یک فرد ایرانی و مسلمان و به عنوان یک فرد انقلابی و متعهد به انقلاب در ارتباط با مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و... چگونه عمل کنیم و چگونه رفتار کنیم. این عمل و رفتار ما الزاما مبتنی بر تغییر در سطح دوم یعنی در نگرش ها، باورها، بینش ها و بصیرت های ما است.

سعیدی پور گفت: اینکه در زمینه سیاسی به تبع از منویات مقام معظم رهبری چگونه رفتار عملی داشته باشیم این رفتار ما الزاما براساس بینش ما و انعکاس از اعتقادات و باورهای ما است.

وی افزود: لذا در حماسه های بزرگی همانند حماسه انقلاب اسلامی در سال 1357، حماسه جنگ تحمیلی در سال 1359، حماسه مبارزه با استکبار جهانی و گروههای تکفیری در سال 1396 که با همت شهدای مدافع حرم به طور ویژه و سایر مسلمانان به ویژه ایرانی انجام گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در ادامه گفت: همچنین مباحث ویژه ای همانند اقتصاد مقاومتی و ... که به عنوان رفتارهایی تلقی می شوند که ملت بزرگ ایران با اهداء خون، مجاهدت و مبارزه به صورت فردی و به پیروی از آموزه های دینی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انجام می دهند.

سعیدی پور افزود: این مباحث به عنوان رفتارهایی تلقی می شوند که  مبتنی بر آگاهی ناب و اعتقاد راسخ، باورهای عمیق و بصیرت دینی می باشند.

وی گفت: لذا اگر ملت غیور ایران در هر کدام از مباحث خاص کشور اعم از انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، هسته ای و مبارزه با گروههای تکفیری و هر مبحث داخلی دیگر اقدام می کنند . این رفتارهای گروههای جمعی مبتنی بر لزوم و اراده ملت می باشد که سه منشأ دارد .منشأ آگاهی، بصیرت و رفتار فردی که مبتنی بر آموزه های دینی، تبعیت از ولایت فقیه و دینداری ملت بزرگ ایران است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان  کرمانشاه تاکید کرد: در هر حماسه ای مردم با بصیرت ایران، مدافع انقلاب و ارزش های انقلابی هستند.

مردم بعد از فتنه ۸۸ پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمنان نظام دادند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام  ابوالفضل اله وردی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفت و گو با چشم نیوز اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از آغازین روز های پیروزی دستخوش فراز و فرود های بسیاری بوده است. بد خواهان نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب با ترور و اختشاش تلاش کردند که این نظام را از بین برده و سرنگون کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه آزاد کرمانشاه افزود: فتنه 88 یکی دیگر از توطئه های دشنان نظام جهوری اسلانی بود که در آن عده ای شکست خود در انتخابات  با طراحی دشمنان  جمهوری اسلامی و با حمایت همه جانبه از منافقین کور دل و خارج نشین که به نوعی از نظام و حکومت و مردم ایران اسلامی دلخور بودند و عقده داشتند  برای سرنگونی نظاام اسلامی تلاش کردند.

حجت الاسلام اله وردی بیان داشت: در سال 88 نیز اصحاب فتنه در ایران و سران دولت‌های غربی انتخابات را بهانه کردند و ایران را به تقلب در انتخابات متهم کردند و دشمن برای رسیدن به اهداف خود بستر را فراهم شده دید، همزمان با این تحولات کشورهای غربی به برجسته‌سازی چهره سران فتنه ‌پرداختند و همه تدارکات خود را برای تقویت او ار به ‌کار گرفتند.

وی تصریح کرد: مردم با صبر و سکوت نظاره‌ گر فتنه بودند اما وقتی متوجه شدند دیگر سکوت جایز نیست به خیابان آمدند و نظر خود را در مورد دفاع از آرمان‌های انقلاب بیان داشتند و این در حالی بود که حماسه فصل جدیدی برای نظام و انقلاب بود روز ماندگاری که مردم با حرکت خودجوش خود از کیان انقلاب و رهبر دفاع کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد با بیان اینکه عصر عاشورا انقلاب شروع شد و عامل مهم حماسه ۹ دی هتک حرمت روز عاشورا و اهانت به پرچم امام حسین(ع) بود، گفت: مردم ولایت مدار ایران که با امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) پیمان بسته بودند، دیدند که امام خامنه ای به حضور و بصیرت آنها نیاز دارد و برای همین بدون هماهنگی هیچ دستگاهی مردم در صحنه حاضر شدند.

حجت الاسلام اله وردی گفت:9 دی ماه همان طورکه  نامگذاری شده  به عنوان روز بصیرت و به حق نیز نامگذاری شد ه است. روزی است که مردم ثابت کردند پای ارزشها و پای نظام و از برای همه مهمتر پای ولایت فقیه می ایستند و ایستادند .همچنان که در ابتدای انقلاب اسلامی جوانان با بصیرتی  که داشتند به جبهه ها رفتند و 8 سال جانانه مقاومت کردند.

حجت الاسلام اله وردی  اظهار کرد: نکته ای که مقام معظم رهبری دارند  این است که یکی از مهم ترین آیتم هایی که ما امروزه در فضای دانشگاهی برای دانشجویان ترسیم کنیم  و یک شاخص است برای دانشجوی انقلابی دشمن شناسی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز بتوانیم دشمن واقعی را بشناسیم قطعا در انتخاب دوست اشتباه نخواهیم کرد.9دی ماه به ما آموخت که باید آگاه باشیم و به بصیرتمان بیفزاییم.

وی اذعان داشت: دانشجویان در 9 دی ماه سال 88 با حضور به موقع و پرشور خود، نشان دادند که قشر جوان دانشجو علیرغم گذشته بیش از 3 دهه از انقلاب، هنوز هم دلبسته آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد با اشاره به نقش و بصیرت دانشجویان در حادثه 9 دی، گفت: نقش دانشجویان در حماسه ۹ دی ماه بسیار بارز بود و به تعبیر رهبری همین جوانان بودند که این حماسه را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه بصیرت و بینش بالای دانشجویان سبب شد تا یکی از محورهای حادثه 9 دی دانشجویان باشند، افزود: بصیرت و آگاهی دانشجو نقش بسزایی در خنثی کردن فتنه داشت، اما متأسفانه عده ای به دنبال این هستند که این بصیرت را کمرنگ نشان دهند و بستری را مهیا کنند که بحث فتنه به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام اله وردی تاکید کرد: این مسئله بیش از پیش اهمیت افزایش بینش و بصیرت دانشجویان را به ما یادآور می شود، بنابراین دانشگاه‌ها باید با اجرای برنامه های بصیرتی و گفتمانی و تبیینی، این بصیرت را در دانشجویان فعلی زنده نگه دارند و دانشجویان نسل بعد را هم با بصیرت کنند.

یوم الله نهم دی ماه تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام صفارزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه در گفت و گو با چشم نیوزاظهار داشت: یکی از پیچیده ترین و دقیق ترین طرح های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی براندازی انقلاب رنگی بود که با زمینه هایی در فتنه 88 ماحصل 10 تا 15 سال برنامه ریزی آنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با کمک عوامل و افرادی در داخل کشور بکار گرفته شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه  گفت: فتنه 88 تهدیدی علیه ساختارهای بنیادین جمهوری اسلامی و آراء مردم بود. وقوع این حادثه در عین حال که سبب بی ثباتی مقطعی زدر کشور و امیدواری دشمن شد،جایگاه قانونمداری و احترام به آراء مردم را در فرهنگ سیاسی کشور بیش از پیش نهادینه کرد.

حجت الاسلام صفارزاده  افزود: در واقع نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه ها، برنامه ها و اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی بود، جبهه ای که با تهاجم همه جانبه نظام سلطه به کارزار با نظام اسلامی برآمده بود ودر فاز اول هجوم به موفقیتهایی هم در اردو کشی خیابان کسب کرده بود و احساس می کرد قدرت بلا منازعه مدیریت صحنه در فضای فتنه است،

وی ادامه داد: اما بصیرت و درک سیاسی افکار عمومی که مردم را به حضور تمام عیار برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت در نهم دی ماه به صحنه آورد، این روند براندازانه را متوقف کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه  خاطرنشان کرد: رخداد نهم دی ماه سال  88 شاهکار ملت ایران در دفاع از کلیت نظام، حرکتی منحصر به فرد و کم نظیر بود که نقش بی بدیل رهبری دینی حضرت امام خامنه ای در جامعه اسلامی جوهری و اساسی بود که موجب عبور نظام از گردنه ای سخت و صعب العبور شد و حماسه ای را به وجود آورد به نام یوم الله نهم دی ماه که تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها