سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

نمایندگان از توضیحات ربیعی قانع نشدند/ استیضاح وزیر کار تحویل هیات رئیسه شد/ شستا تبدیل به حیاط خلوت شده است

کد خبر: 300181
|
08:35 - 1396/10/11
نسخه چاپی
نمایندگان از توضیحات ربیعی قانع نشدند/ استیضاح وزیر کار تحویل هیات رئیسه شد/ شستا تبدیل به حیاط خلوت شده است
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون شوراها ضمن اشاره به تخلفات شستا گفت: یکی از نقاط ضعف وزیر کار شستا و تامین اجتماعی است چرا که شستا تبدیل به حیاط خلوت شده است و ما با استیضاح می خواهیم به رئیس جمهور و وزیر کار بفهمانیم که باید به داد کارگران و افرادی که کار خود را از دست داده اند برسند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حضور ربیعی در کمیسیون اجتماعی و توضیحات وی اظهار داشت: بعد از حضور ربیعی در جلسه ای که با حضور برخی از نمایندگان برگزار شد، صحبت های ربیعی برای من قانع کننده نبود و در نهایت درخواست استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شد.

وی در خصوص چرایی قانع نشدن نمایندگان استیضاح کننده اظهار داشت: همه مردم و وزرای محترم باید بدانند که ما نمایندگان ملت هستیم نه نماینده های دولت پس نباید انتظارات بی جا از نمایندگان داشته باشند.

عضو کمیسیون شوراها در ادامه افزود: همه کسانی که در مسیر خدمت رسانی به این نظام هستند باید بدانند که نمایندگان مجلس نباید دشمنی یا دوستی با دولت داشته باشند، اما وظیفه اصلی آنها بعد نظارتی است که به عنوان نمایندگان ملت، باید حامی ملت باشیم.

مقصودی با اشاره به بیکاری های اخیر در جامعه گفت: سیاست های وزارت کار تا جایی پیش رفته است که نه تنها بیکاری کاهش پیدا نکرده بلکه جوانان زیادی از کار خود بیکار شده و فشار اقتصادی بر دوش مردم بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی کارخانه ها مانند غده سرطانی در جامعه در حال رشد است گفت: این روزها کارگران کار خود را از دست داده اند و بازنشستگان نیز امورات زندگی شان به سختی می گذرد و بهره ای نمی برند.

عضو کمیسیون شوراها ضمن اشاره به تخلفات شستا گفت: یکی از نقاط ضعف وزیر کار شستا و تامین اجتماعی است چرا که شستا تبدیل به حیاط خلوت شده است و ما با استیضاح می خواهیم به رئیس جمهور و وزیر کار بفهمانیم که باید به داد کارگران و افرادی که کار خود را از دست داده اند برسند.

مقصودی در پایان تصریح کرد: امیدواریم استیضاح وزیر کار پیامی برای دولت داشته باشد و دولت پیام نمایندگان ملت مبنی بر مبارزه با بیکاری و تخلفات مالی را در یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد