عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

مجلس آماده حمایت تمام قد از ناجا است

کد خبر: 300189
|
10:06 - 1396/10/11
نسخه چاپی
مجلس آماده حمایت تمام قد از ناجا است
اسلام آبادخبر: عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مجلس در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور آماده حمایت تمام قد از نیروی انتظامی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صفری در دیدار با فرمانده انتظامی استان که در ساختمان بهارستان برگزار شد، اظهارداشت: در صورت نیاز به تصویب قوانین مورد نیاز نمایندگان کمیسیون های مختلف این آمادگی را دارند که به صورت کامل با نیروی انتظامی همکاری کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: همچنین در بودجه سال آینده نیز در تلاشیم تا بودجه مورد نیاز نیروی انتظامی را افزایش دهیم.

وی به عملکرد نیروی انتظامی در زلزله اخیر اشاره کرد و گفت: ناجا در زلزله اخیر عملکرد بسیار خوبی داشت و به خوبی نظم و امنیت را در مناطق آسیب دیده برقرار کرد.

صفری اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ناجا، نیروی مورد اعتماد مردم است افزود: همه ما باید در راه خدا گام برداریم و اصول الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم جامعه ای اسلامی داشته باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را بالاترین عبادت ها دانست و عنوان کرد: کارکنان نیروهای مسلح توفیق خدمت به خلق خدا را پیدا کرده اند، از این رو برای آسایش مردم باید از تمام توان خود استفاده کنند.

صفری، ناجا را یک مجموعه ارزشمند و قابل اعتماد برشمرد و افزود: نیروی انتظامی با برقراری نظم و امنیت زمینه توسعه و پیشرفت مردم و کشور فراهم می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها