بعیدی نژاد:

ترامپ به فکر مردم پورتوریکو باشد که 3ماه است برق ندارند

کد خبر: 300212
|
09:40 - 1396/10/12
نسخه چاپی
ترامپ به فکر مردم پورتوریکو باشد که 3ماه است برق ندارند
اسلام آبادخبر: سفیر کشورمان در انگلیس در واکنش به اظهارات ترامپ درباره حوادث اخیر ایران تصریح کرد، ترامپ به جای مردم ایران به فکر مردم پورتوریکو باشد که 3 ماه است پس از وقوع طوفان در این منطقه برق ندارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلیس در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که گفته مردم ایران گرسنه غذا و آزادی هستند با اشاره به یک خبر رسانه های آمریکایی درباره شرایط پورتوریکو بعد از توفان در اکانت توئیتری خود نوشت؛ ترامپ به جای مردم ایران به فکر مردم پورتوریکو باشد که با گذشت 3 ماه از توفان نیمی از آنها همچنان برق ندارند.

حمید بعیدی‌نژاد پیش از این نیز به همین اظهارات ترامپ پاسخ داده بود و گفته بود: «ترامپ که پیش از این در توهینی آشکار، ملت ایران را «ملتی تروریست» خوانده بود، حالا به بهانه‌ی دلسوزی منافقانه با شرکت کنندگان در تجمعات اعتراض آمیز در ایران، در توهینی دیگر ملت ایران را «ملتی گرسنه» که نیاز به ترحم دارند، خوانده است.»

وی همچنین گفته بود؛ «آیا بهتر نیست به جای این توهین‌های بی‌سابقه از سوی رئیس جمهور یک کشور به ملتی سرافراز در طول تاریخ، وی از ملت ایران بخواهد که برای کمک به گرسنگان آمریکا به این کشور کمک کنند، چرا که ملت ایران علیرغم مشکلات خود، دست کمک او را رد نخواهند کرد.»

ترامپ روز دوشنبه در توئیت توهین آمیز خود، مردم ایران را گرسنه خوانده و گفته: «مردم بزرگ ایران برای سال‌های زیادی سرکوب شده‌اند. آنها گرسنه‌ی غذا و (تشنه) آزادی هستند».

پورتوریکو که از مناطق تحت حاکمیت آمریکا است 3 ماه پیش با یک توفان سهمگین مواجه شده بود. سفر ترامپ به این منطقه و پرتاب دستمال توالت برای مردم توفان زده و نحوه رفتار وی با آنها جنجال ساز شده بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد