عضو فراکسیون امید مجلس:

صف آشوبگران از مردم معترض جداست/ خواسته‌های مردم اقتصادی است

کد خبر: 300240
|
09:45 - 1396/10/13
نسخه چاپی
صف آشوبگران از مردم معترض جداست/ خواسته‌های مردم اقتصادی است
اسلام آبادخبر: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:بیکاری و تورم ۲ موضوعی است که مردم را ناراضی کرده و وظیفه مسئولان این است که با اتحاد مشکلات مردم را حل کنند و از پرداختن به حواشی پرهیز کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، احمد صفری در خصوص شیوه ساماندهی اعتراضات مردمی، اظهارداشت: مردم در اعتراضات خود خواسته‌هایی را مطرح کردند و باید به مطالبات مردم پاسخ لازم و دقیق را بدهیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته های مردم اقتصادی است، بیان کرد: بیکاری و تورم 2 موضوعی است که مردم را ناراضی کرده و وظیفه مسئولان این است که با اتحاد مشکلات مردم را حل کنند و از پرداختن به حواشی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه ممکن است برخی افراد سودجو در بستر اعتراضِ به حقی که مردم ایجاد کرده‌اند، اقدامات تفرقه افکنانه‌ای را انجام بدهند که مسئولان و مردم باید هوشیار باشند، افزود: وزارت کشور می‌‎تواند با صدور مجوز برای معترضین صف آشوبگران و مردم معترض را از هم جدا کند.

صفری با بیان اینکه مسئولان باید این ظرفیت خود را در داشتن سعه صدر نشان دهند، متذکر شد: هر صنفی که اعتراض دارد باید در تجمعی قانونی به بیان مطالبات خود بپردازد که قطعا این شیوه سبب می‌شود دست دشمنان از ایجاد تفرقه کوتاه بماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد