امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

ردپای ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر دیده می‌شود

کد خبر: 300279
|
13:27 - 1396/10/14
نسخه چاپی
 ردپای ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر دیده می‌شود
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: در اغتشاش‌ها و تخریب‌های اخیر توسط اغتشاش‌گران ردپای ضد انقلاب و طاغوت دیده می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام محمدطه مهری در اجتماع هیئت‌های مذهبی در مقابل بی‌حرمتی اغتشاش‌گران به حسینیه بیت‌العباس(ع) کرمانشاه با اشاره به اینکه در آخر‌الزمان نباید از فتنه‌ها ترسید اظهار داشت: باید از حوادث روزگار عبرت گرفت زیرا این حوادث نردبان آینده است.

 

 

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه همیشه پیچ‌ها و گردنه‌هایی در طول تاریخ وجود داشته‌ است گفت: همیشه در این پیچ‌ها برخی از انسان‌ها خود و گروهی را به دره جهالت سقوط داده‌اند اما آنها که ریسمان الهی را چنگ زده‌اند به سلامت از این پیچ‌ها عبور کرده‌اند.

 

 

مهری با اشاره به اینکه به فرموده دیده‌بان انقلاب امروز ما در یکی از پیچ‌های تاریخی و گردنه‌های سخت قرار داریم افزود: امروز برای دنیا تشنگان حقیقت مکتب‌های غربی و شرقی جاذبه ندارد و در بین ملت‌های آزاده آنچه که دارای جاذبه است مکتب اسلام و قرآن است.

 

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل پیام‌ انقلاب اسلامی را دریافته‌اند گفت: دشمنان اکنون پیام شجاعت و دفاع از حق و مظلومان را دریافته‌اند و تمام آلات را به کار برده‌اند که انقلاب را تضعیف‌ کرده و سد راه پیشرفت‌ ملت شوند.

 

 

امام جمعه اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی و تحریم از جمله این سدها بوده‌ است افزود: در منطقه نیز طالبان و تکفیری را راه انداختند و تلاش کردند که امنیت ملی و اقتدار و آرامش‌ کشور را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه در سال 88 تقلب و اصل نظام را نشانه گرفتند عنوان کرد: اما توطئه آن‌ها در نهم دی با بصیرت ملت بزرگ ایران روبه‌رو شد و امروز فتنه اقتصادی را بهانه کردند تا اصل نظام را نشانه بروند.

 

 

مهری گفت: همه از مسائل اقتصادی، گرانی و تورم گلایه داریم اما آنچنانکه مقام معظم رهبری تذکر دادند افرادی که امروز کف خیابان آمدند آیا با حمله به بانکها و آتش زدن اموال عمومی به دنبال مطالب اقتصادی بحق هستند.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب افزود: نظام اسلامی و قانون اساسی این حق را داده که چنانچه کسی دنبال مطالب حق خود باشد می‌تواند‌ مطالبه‌گری کند و مسئولان موظف هستند گوش کرده و مشکلات را مرتفع کنند اما این اغتشاش‌ها مطالبه اقتصادی نیست بلکه ردپای ضد انقلاب و طاغوت در آن دیده می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تاراج دستاوردها هستند عنوان کرد: چنانچه امنیت ملی ما زیر سؤال برود در واقع برای همه هست و در این برحه زمانی گرایش‌های سیاسی، دین و مذهب و زبان دیگر مطرح نیست و اتحاد و برادری برای همه است.

 

 

مهری با اشاره به اینکه افرادی که تخریب را به گروه‌های داخلی دوستدار نظام ربط می‌دهند در واقع امنیت ملی را نمی‌دانند گفت: در این میان افرادی اغتشاش‌گران را تشویق و تحریک می‌کنند و همچون گاوچران آمریکایی، سگ پاچه‌گیر اسرائیلی، ربع پهلوی خاندان منحوس پهلوی و زنی که دست او و اطرافیانش در خون 17هزار نفر آلوده شده دلسوز شده‌اند.

 

 

امام جمعه اسلام‌آباد غرب افزود: مردم با اجتماع خود به اغتشاش‌گران و فریب‌خوردگان هشدار می‌دهند که برگردند زیرا آن‌ها احساساتی شده‌اند و اغتشاشگران مطمئن باشند که صبر جوانان ایران اسلامی و امت ولایتمدار به سر آمده است./تسنیم

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد