امام جمعه کرمانشاه:

آمریکا به دنبال جبران شکست خود از ایران در سوریه، عراق و یمن است

کد خبر: 300297
|
15:52 - 1396/10/15
نسخه چاپی
آمریکا به دنبال جبران شکست خود از ایران در سوریه، عراق و یمن است
اسلام آبادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا به دنبال جبران شکست خود از ایران و جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، عراق و یمن، است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از معصیت، به جریانات اخیر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هوشیاری مردم در طول این ۴ دهه انقلاب را از همه توطئه‌های دشمنان حفظ کرده است.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ بصیرت و هوشیاری و ضرورت مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری‌های میلیاردی در اتاق فکر ویژه برای مقابله با نظام تدوین می‌شود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال جبران شکست خود از ایران و جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، عراق و یمن، است، افزود: روح شجاعت و فداکاری که سرچشمه آن فرهنگ ایثار و شهادت است، توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه عزت، امنیت و پیشرفت امروز کشور را مرهون ایثار و خون شهدا دانست و بیان کرد: از حضور پرشور و دشمن شکن مردم در راهپیمایی حمایت از انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم.

امام جمعه کرمانشاه، بر توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: ما مرتب آمار بالای بیکاری استان کرمانشاه را به مسئولان یادآوری کردیم و خانواده‌ها از مسئولان انتظار دارند با برنامه ریزی و راهکارهای مناسب برای اشتغال جوانان چاره اندیشی کنند.

آیت الله علما از مسئولان خواست که در عرصه سیاست خارجی فریب دیپلماسی توطئه و خیانت را نخورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد