دکتر فلاحت پیشه:

سپاه و وزارت بهداشت عملکرد خوبی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان داشتند

کد خبر: 300334
|
18:30 - 1396/10/16
نسخه چاپی
 سپاه و وزارت بهداشت عملکرد خوبی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان داشتند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت بهداشت عملکرد خوبی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان داشتند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در بهبود شرایط مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه نقش مهمی ایفا کرده است، اظهار داشت: اگر تمام دستگاه‌های اجرایی کشور مانند وزارت بهداشت به وظایف خود عمل کرده بودند، مشکلات مردم آسیب‌دیده این استان با سرعت بیشتری حل و فصل شده بود.

این نماینده خانه ملت با توجه به اینکه حمایت از مردم به خصوص قشر ضعیف و آسیب‌پذیر، رسالت اصلی سپاه است، افزود: سپاه از اولین روز به‌وقوع پیوستن زلزله کرمانشاه در کنار مردم حضور داشت و به تمام وعده‌های خود در قبال این مردم که فراهم کردن کانکس یکی از آن‌ها بود، به خوبی عمل کرده است. سپاه چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از جنگ تحمیلی تاکنون، ثابت کرده است که از هیچ تلاشی برای دفاع از کشور و حمایت از ملت دریغ نخواهد کرد.

به گزارش دفاع پرس، وی با بیان اینکه انتظار مردم آسیب‌دیده کرمانشاه در بهبود شرایط زندگی‌شان از دولت بیشتر بود، گفت: مردم در کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور سنگ تمام گذاشتند./

منبع: خانه ملت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها