دستیار ویژه دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور خبر داد:

استقرار یک پایگاه فرهنگی- علمی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

کد خبر: 300383
|
13:08 - 1396/10/18
نسخه چاپی
استقرار یک پایگاه فرهنگی- علمی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه
اسلام آبادخبر: دستیار ویژه دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، از استقرار یک پایگاه فرهنگی- علمی در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، دستیار ویژه دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور به همراه قائم مقام وی در امور مجلس و مشارکتها و مسئول اتحادیه استان کرمانشاه امروز دوشنبه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور یافتند.

محمد امین لطفعلی زاده در سفر به استان کرمانشاه ضمن بررسی استقرار پایگاه فرهنگی، علمی با مدیرآموزش و پرورش، مسئول، مربیان و دانش آموزان عضو انجمن اسلامی و خانواده های ایشان در شهرستان سرپل ذهاب دیدار و ابراز همدردی کرد.

دستیار ویژه دبیرکل در این بازدید با مدیران و معاونین پرورشی برخی از مدارس شهرستان که توانسته بودند در جشنواره انجمن اسلامی برتر در سطح کشور مقام اول را کسب کنند دیدار و با اهدا لوح یادبود از آنها تقدیر کرد.

لطفعلی زاده در حاشیه این بازدید گفت: اتحادیه قصد دارد، جهت اجرای برنامه های فرهنگی و علمی در مناطق زلزله زده یک پایگاه را برقرار کند.

وی تصریح کرد: این پایگاه جهت اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین حمایت و مشاور تحصیلی و علمی برای دانش آموزان با حضور کارشناسان موسسه علمی آینده سازان کشور در نقاط زلزله زده استان کرمانشاه فعالیت خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد