تهیه کننده و کارگردان سینمای انیمیشن:

مردم آنقدر هوشیار هستند که وارد بازی سلبریتی ها نشوند/ نباید از خواسته اقتصادی خود کوتاه بیاییم

کد خبر: 300411
|
16:45 - 1396/10/18
نسخه چاپی
مردم آنقدر هوشیار هستند که وارد بازی سلبریتی ها نشوند/ نباید از خواسته اقتصادی خود کوتاه بیاییم
اسلام آبادخبر: محمد امین همدانی تهیه کننده و کارگردان سینمای انیمیشن مردم را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست که با هوشیاری و نگاهی دقیق تر از مطالبات اقتصادی خود دفاع کنند و مراقب باشند که مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  محمد امین همدانی تهیه کننده و کارگردان سینمای انیمیشن در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم را به آرامش دعوت کرد و گفت: مردم باید با هوشیاری و نگاهی دقیق تر از مطالبات اقتصادی خود دفاع کنند و مراقب باشند که مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی تحریک و تشویش اذهان عمومی توسط سلبریتی ها در پی اعتراضات مردمی و دامن زدن برخی از آنها به این ناامنی ها، اظهار داشت: به نظر من مردم ما آنقدر هوشیار هستند که وارد این بازی ها نشوند و با سوء استفاده این افراد از فضای سیاسی جامعه فریب نمی خورند. امید خیلی از بدخواهان کشور ما همین بازی های سیاسی است که مردم متوجه آن می شوند و مانع آن می شوند. مردم خودشان برای اتفاقات بهترین قاضی هستند. اگرچه پیام من به آنها این است که از خواسته اقتصادی خود کوتاه نیایند چرا که پتانسیل بالایی در کشور ما وجود دارد که متاسفانه مورد استفاده قرار نمی گیرند. اما مردم باید مراقب این سوء استفاده ها باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد