سوء‌استفاده ضدانقلاب از فوت خبرنگار خانم +تصاویر

کد خبر: 300423
|
09:02 - 1396/10/20
نسخه چاپی
سوء‌استفاده ضدانقلاب از فوت خبرنگار خانم +تصاویر
اسلام آبادخبر: این‌بار ضدانقلاب از فوت یک خبرنگار سوء استفاده کرد و با انتشار تصویر وی، تلاش کرد پروژه کهنه کشته سازی را تکرار کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در فضای غبارآلود اغتشاش و آشوب، فتنه‌گران دست به کار عملیات روانی زده و برای جریحه‌دار کردن افکار عمومی اخبار جعلی منتشر می کنند. هر چقدر در این زمینه دروغ بزرگتر و جانگدازتر باشد بیشتر با روح و روان مخاطب بازی می‌کند و قدرت فکر و اندیشه را از او می‌گیرد.

کشته‌سازی یکی از همین تاکتیک‌های روانی دشمنان در زمان آشوب است. در اغتشاشات اخیر نیز شاهد کشته‌سازی ضدانقلاب بودیم تا فضای آشوب را ادامه دار و شعله‌ور تر کند. البته کشته‌سازی پیش‌تر در زمان فتنه سال ۸۸ به کار گرفته شد و مردم ایران به خوبی با این تاکتیک جنگ روانی دشمن آشنا هستند. این بار نیز همین تاکتیک  کهنه ازسوی ضدانقلاب در آشوب‌های اخیر به کار گرفته شد که سریعا دست آنان برای ملت ایران رو شد.

رسانه های ضدانقلاب این بار از فوت یک خبرنگار سوء استفاده کرد و به دروغ با انتشار تصویر خانم «مریم زنگنه» که در روزنامه قدس مشغول به کار بود و بعد از مدت‌ها تحمل درد و رنج بیماری سرطان از دنیا رفت، برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره‌برداری کردند. در همین زمان عکس این همکار رسانه‌ای به عنوان خانم بارداری که بر اثر گاز اشک‌آور خود و فرزندش کشته شده‌اند توسط ضدانقلاب منتشر شد تا با این شایعه ناگوار افکار عمومی از جنایات اغتشاشگران منحرف شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد