فرمانده کل سپاه:

فتنه‌انگیزی دشمنان به دلیل شکست‌های پیاپی آن‌ها از انقلاب اسلامی است/ دولتمردان و مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم گام مضاعف بردارند

کد خبر: 300436
|
08:59 - 1396/10/21
نسخه چاپی
فتنه‌انگیزی دشمنان به دلیل شکست‌های پیاپی آن‌ها از انقلاب اسلامی است/ دولتمردان و مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم گام مضاعف بردارند
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های پیاپی دشمنان از نظام جمهوری اسلامی، گفت: طبیعی است که آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، متحدان و مزدوران آن‌ها، آل سعود خائن منطقه و جنایتکار، منافقان و سلطنت‌طلبان که مدام از ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌خورده‌اند علیه این نظام و مردم برنامه‌ریزی کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری شب گذشته در مراسم شب هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی در مسجد امام علی (ع) محله جنیران آتشگاه اصفهان حضور در این مراسم را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: شهادت این شهید عزیز را خدمت خانواده معزز این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، این شهید تنها شهید مدافع انقلاب اسلامی در فتنه سال 96 بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که در فتنه اخیر کرده بودند رسوا شدند.

وی با بیان اینکه آقا فرمودند چهار دهه است که ملت ما با دشمنان در حال نبردند، اظهار کرد: ایستادگی مردم ما با وجود این همه مشکلات اقتصادی و بیکاری‌هایی که در جامعه وجود دارد مایه افتخار است.

سرلشکر عزیز جعفری با اشاره به اینکه ملت ما زمانی که دیدند عناصر ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقان از اعتراض‌های به‌حق آنان سوءاستفاده کردند صفشان را از آن‌ها جدا کردند، تصریح کرد: راهپیمایی‌های اخیر امت ایران در محکومیت رفتار ضدانقلابی آن‌ها نشان از بصیرت، ایمان و عشق مردم به جمهوری اسلامی دارد که امروز پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز درآورده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه از خداوند متعال خواهانیم که همه ما را رهرو راه شهیدان قرار دهد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند که تعداد جوانان انقلابی امروز ما ازنظر درصد کمی و کیفی به‌مراتب بیشتر از درصد جوانان انقلابی است که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و جانانه از میهن و کشور دفاع کردند.

وی تأکید کرد: علی‌رغم نارسایی‌هایی که در کشور وجود دارد پای انقلابمان ایستاده‌ایم و مردم ما همواره این را ثابت کرده و خواهند کرد.

سرلشکر عزیز جعفری با اشاره به شکست‌های پیاپی دشمنان از نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: طبیعی هست که آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، متحدان و مزدوران آن‌ها، آل سعود خائن منطقه و جنایتکار، منافقان و سلطنت‌طلبان مدام از ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌خورده‌اند علیه این نظام برنامه‌ریزی بکنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طبیعی است که جامعه ما حدود نیم درصد از افراد را افرادی ضد نظام، اسلام، سلطنت‌طلب و منافق و وابسته به آن‌ها وجود داشته باشد، گفت: البته این تعداد از جمعیتی که دل درگرو انقلاب و ولایت دارند بسیار ناچیز است.

وی با اظهار اینکه مهم این است که نباید به آن‌ها فرصت و زمینه داده شود، خاطرنشان کرد: حضرت آقا راه این مسئله را بیان فرمودند و امیدواریم دولتمردان و مسئولان در بخش‌های مختلف جامعه برای حل مشکلات اقتصادی مردم گام مضاعف بردارند تا فشار مشکلات اقتصادی که دشمن به کشور تحمیل کرده بر دوش مستضعفان و مردم محروم وارد نشود؛ در آینده نزدیک هم مسائل و مشکلات برطرف شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد