عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

تعلل در اعلام آمار دام و احشام تلف شده در مناطق زلزله زده

کد خبر: 300445
|
16:40 - 1396/10/20
نسخه چاپی
تعلل در اعلام آمار دام و احشام تلف شده در مناطق زلزله زده
اسلام آبادخبر: عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: تعلل در اعلام آمار دام و احشام تلف شده و عدم پرداخت خسارات به مردم از مشکلات زلزله زدگان روستایی در حوزه جهادکشاورزی است. [کانال تلگرام مرصاد نیوز ]

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، جلسه ستاد بحران شهرستان سرپل ذهاب با حضور مدیران و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

مدیران کل استانی گزارشی از عملکرد دستگاه تحت تصدی خود و همچنین دیدار چهره به چهره امروز بامردم زلزله زده سرپلذهاب ارائه نموده ومهمترین مشکلات را دسته بندی کرده و بیان نمودند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه اظهار داشت: زلزله یک مسئله فراجناحی است و مسئولین براساس حس نوع دوستی خود با ارائه خدمات تا حدودی توانستند آلام مردم را تسکین دهند.

فرهاد تجری با اشاره به برخی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه افزود: در حوزه وزارت علوم متاسفانه کمبودهای بسیاری وجود دارد که امیدواریم مشکلات مردم با حضور وزیر مربوطه در شهرستان مرتفع گردد.

وی تصریح کرد: تعلل در اعلام آمار دام و احشام تلف شده و عدم پرداخت خسارات به مردم ازمشکلات زلزله زدگان روستایی درحوزه جهادکشاورزی است که نیازمند همکاری مسئولین مربوطه و اعتماد به مردم است.

وی درخصوص واحدهای صنعتی و صنفی نیز اذعان داشت: این واحدها که خسارات بسیاری را نیز متحمل شده اند در بلاتکلیفی به سر می برند که امیدواریم با مساعدت وبرنامه ریزی مسئولین این مشکل نیز رفع شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز دراین جلسه برلزوم همکاری، تعامل و تلاش جهادی مسئولین دررفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسئولین باید به گفته رهبرانقلاب از این زلزله بعنوان فرصت استفاده کرده وامکاناتی به مراتب بهتر از گذشته را برای مناطق زلزله زده فراهم کنند.

الهی افزود: حضور مدیران کل استانی درشهرستان ودیدارآنها بامردم و جمع بندی مشکلات واعلام آن گامی درجهت رفع مشکلات زلزله زدگان بود که امیدواریم باتدبیر استاندار کرمانشاه وتعامل مجمع نمایندگان استان به نتیجه ای مطلوب رسیده وبخشی ازآلام مردم راتسکین دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد