مدیرکل بنیاد کرمانشاه:

جانبازان نقطه امید و چراغ هدایت جامعه هستند

کد خبر: 300473
|
15:17 - 1396/10/25
نسخه چاپی
جانبازان نقطه امید و چراغ هدایت جامعه هستند
اسلام آبادخبر: حجت الاسلام عسگری در حضوری سرزده، از ادارات بنیاد شهید شهرستان های اسلام آباد غرب، دالاهو، قصرشیرین و سرپل ذهاب بازدید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به منظور دیدار و سرکشی از جانبازان گرانقدر نخاعی مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب، یکشنبه 24 دی ماه 96 حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه به همراه سه تن از اعضای انجمن جانبازان استان کرمانشاه با حضور در منزل جانبازان گرانقدر مرتضی صفری با تعدادی از جانبازان این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب نیز حضور داشت مدیرکل بنیاد کرمانشاه جانبازان را نقطه امید و چراغ هدایت و راهنمایی جامعه خواند.


حجت الاسلام عسگری گفت: ویژگی برجسته جانبازان عزیز امید و همت بلند آنان است که جامعه را پویا و بالنده نگه داشته و به آحاد مردم به ویژه جوانان امیدواری می بخشد.
مدیر کل بنیاد کرمانشاه افزود: جانبازان عزیز ما، رزمندگان دیروز صحنه های نبرد حق علیه باطل هستند و امروز هم این سند های افتخار کشور با همت بلندی که دارند در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاضر شده و الگوی بی نظیری برای جامعه هستند.

 

حجت الاسلام عسگری در پایان با اشاره به تلاش های مجموعه همکاران بنیاد شهید استان کرمانشاه در حادثه دردناک زلزله 21 آبان ماه، دیدار و سرکشی از ایثارگران توسط 11 اکیپ مددکاری، برآورد خسارت آسیب دیدگان از زلزله بوسیله 18 اکیپ بیمه ای، تهیه چادر و اقلام ضروری برای زلزله زدگان، اعزام تیم های پزشکی به این مناطق و بسیار موارد این چنینی را از جمله برنامه های این بنیاد عنوان کرد.

 


در ادامه حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب نیز با تجلیل از تلاش ها و رشادت های جانبازان و ایثارگران عزیز گفت: بالاترین درجه برای بندگی خداوند متعال آن است که انسان بتواند رضایت الهی را جلب کرده و به وصال دوست نائل آید.
امام جمعه سرپل ذهاب افزود: حقیقتأ جانبازان عزیز با صبر و استقامتی که از خود نشان دادند به این مقام رضا رسیده و انشاء الله تا آخر عمر نیز چنین خواهند بود.

 


 حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه از جانبازان و ایثارگران به عنوان سرمایه های اصلی نظام یاد کرده و اضافه کرد: اگر مجاهدت شما عزیزان نبود این آرامش و آسایش وجود نداشت و ما باید قدردان این مجاهدت ها باشیم.
وی با بیان اینکه ما باید بیش از اینها به جامعه ایثارگری توجه داشته باشیم خدمت به این عزیزان و جامعه اسلامیمان را افتخاری برای خدمتگذاران صدیق به نظام اسلامی دانست.

 


در ادامه جانبازان حاضر به بیان مسائل مشکلات و راهکارهای خود در جهت حل این مشکلات پرداختند.
گفتنی است در این سفر یکروزه حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه ضمن بازدید سرزده از مجموعه های اداری بنیاد در شهرستان های اسلام آباد غرب، دالاهو و قصر شیرین، با حضور در منزل جانبازان گرانقدر صحبت اله غلامی در شهرستان سرپل ذهاب با این جانباز آسیب دیده از زلزله دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد