روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب اسلام آباد غرب اعلام نمود؛

اخطار دادستانی اسلام آبادغرب نسبت به اهمال بانک ها در امهال تسهیلات زلزله زدگان

کد خبر: 300484
|
11:15 - 1396/10/27
نسخه چاپی
اخطار دادستانی اسلام آبادغرب نسبت به اهمال بانک ها در امهال تسهیلات زلزله زدگان
اسلام آبادخبر: روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب اسلام آباد غرب اعلام نمود: نارضایتی متکی به مستندات مراجعین از اهمال در امهال تسهیلات پیگرد قضایی دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب اسلام آباد غرب در پیامی اخطار دادستانی اسلام آبادغرب را  نسبت به اهمال بانک ها در امهال تسهیلات زلزله زدگان اعلام نمود.


در این پیام آمده است؛
بدینوسیله به اطلاع مدیران محترم شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری شهرستان که دادستانی تذکراتی در خصوص امهال تسهیلات بانکی را طی مکاتباتی به ایشان قبلا ابلاغ نموده است می رساند چنانچه از این پس حتی یک مورد نارضایتی متکی به مستندات مراجعین از اهمال در امهال تسهیلات به دادستانی شهرستان اطلاع داده شود پرونده قضایی تشکیل و رییس شعبه به جهت تخلف از اجرای بند ۶ قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه مصوب ۱۹ \۰۳\۱۳۹۲ و استنكاف از اجرای دستور قضایی تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و علاوه بر مجازات قانونی شخصا مکلف به پرداخت خسارت شاکی میباشند.

 

 

گفتنی ست؛ صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام آبادغرب که در زلزله اخیر پا به پای دیگر مسئولین زحمکش به مردم خدمت نموده، از مدافعین حقوق مردم و مظلومین جامعه بوده و در راستای احقاق حقوق مردم در موضوعات متعددی نظیر؛ پیگیری تخلفات پیمانکار بیمارستان نوساز تخریب شده اسلام آبادغرب در زلزله اخیر، پیگیری تخلفات مدیرعامل مسکن مهر شرف آباد و ... ورود پیدا کرده است .


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها