روایت یک همراه رئیس جمهور در سفر به مناطق زلزله زده؛

سرپل ذهاب؛ بدون توقف/ از خشکشویی همراه روحانی تا سخنرانی سانروفی در مسکن مهر

کد خبر: 300559
|
09:51 - 1396/11/03
نسخه چاپی
سرپل ذهاب؛ بدون توقف/ از خشکشویی همراه روحانی تا سخنرانی سانروفی در مسکن مهر
اسلام آبادخبر: گریز رییس جمهور به سفر سرپل ذهاب بهانه ای شد تا سیکل رفت و برگشت وی به مناطق زلزله زده را از زبان یکی از همراهان وی مرور کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  رییس جمهور شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم به شکلی از پیش تعیین شده پای سفر به مناطق زلزله زده را به این برنامه باز کرد تا به حجم سنگین انتقادهای مردم نسبت به آنچکه حضور نمایشی می دانستند پاسخی گفته باشد.

رئیس جمهور

کانالهای تلگرامی دولتی نیز همزمان با این گریز کوتاه، یک فریم تصویر از حضور روحانی خارج از اتومبیل تشریفات را رسانه ای کردند. گریز رییس جمهور به سفر به کرمانشاه بهانه ای شد تا سیکل رفت و برگشت وی به مناطق زلزله زده رااز زبان یکی از همراهان وی مرور کنیم.

یکی از همراهان رئیس جمهور به مرصادنیوز گفت: آقای روحانی از فرودگاه کرمانشاه پس از پیاده شدن از هواپیما با هلی کوپتر به سرپل ذهاب رفت و در پادگان ابوذر فرود آمد.

پس از فرود در پادگان ابوذر به درخواست برخی از مسئولین و نمایندگان برای بازدید از روستاهای زلزله زده جواب رد داده شد و رئیس جمهور با اتوموبیل به سمت مسکن مهر سرپل ذهاب حرکت کرد.

رئیس جمهور درب ورودی مسکن مهر (که قرار بود قاب رسانه ای مناطق زلزله زده باشد) از خودرو پیاده شد و به دلیل فشار و حلقه سنگین نیروهای حفاظتی، خود رئیس جمهور خواست از داخل ماشین ادامه بازدید را داشته باشد.

رئیس جمهور همچنین ترجیح داد از داخل ماشین (سانروف) سخنرانی کند. 

رئیس جمهور

بلافاصله آقای روحانی از محله مسکن مهر به سمت زمین چمن محل استقرار هلی کوپتر بازگشت و قبل از سوار شدن به هلیکوپتر، عبا و قبای از خشکشویی آمده و کاور کشیده ای که از باد پره های هلیکوپتر در پیچ تاب بود برای ایشان آورده شد تا با لباسهای جدید به جلسه شورای اداری و دیدار چند مجروح در شهر کرمانشاه برود.

در جلسه شورای اداری نیز مجددا بحث مسکن مهر و البته مخالفت رئیس جمهور برای تشکیل اردوگاه و کمپ و نصب چادر هر خانواده نزدیک خانه تخریب شده خودش (که بعدها کار امداد رسانی را دشوار کرد) دو نکته بارز سخنان وی در شورای بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد