فلاحت‌پیشه در تذکر کتبی به وزیر خارجه اعلام کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک برای توقف کشتار کردهای سوریه

کد خبر: 300592
|
15:52 - 1396/11/04
نسخه چاپی
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک برای توقف کشتار کردهای سوریه
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه، خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک برای توقف کشتار کردهای سوریه توسط ترکیه شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و پنج نماینده دیگر در تذکر کتبی مشترک به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، خواستار اقدام فوری برای حل مشکل تردد تانکرهای ایرانی به عراق شدند.

 

 

علی اکبری نماینده مردم شیراز در تذکر کتبی به منصور غلامی وزیر علوم، نسبت به تبعات برخی عزل و نصب‌ها در دانشگاه شیراز و اعتراض دانشجویان به این مسئله هشدار داد.

این نماینده همچنین در تذکر کتبی به سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، خواستار تسریع در پرداخت حق‌التدریس معلمان رسمی و حق‌الزحمه باقی‌مانده مراقبین امتحانات از سال گذشته شد.

 

 

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در تذکر کتبی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک برای توقف کشتار کردهای سوریه توسط کشور ترکیه تأکید کرد.

همچنین محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش، خواستار توضیح درباره علت عدم زمینه‌سازی برای آموزش زبان کردی در مدارس شد./مهر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد