رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کرج:

طرح کرامت با اولویت طلاق و اعتیاد در هزار محله کشور اجرا می شود/ دولت در مقابله با تهدید امنیت ملی در فضای مجازی جدی تر از وضع موجود عمل کند

کد خبر: 300599
|
18:25 - 1396/11/04
نسخه چاپی
طرح کرامت با اولویت طلاق و اعتیاد در هزار محله کشور اجرا می شود/ دولت در مقابله با تهدید امنیت ملی در فضای مجازی جدی تر از وضع موجود عمل کند
اسلام آبادخبر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کرج: دولت باید جدی تر از وضع موجود در فضای مجازی برنامه داشته باشد چرا که فضای مجازی قتلگاه جوانان کشور است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از 10 محله حاشیه نشین استان البرز در قالب طرح کرامت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر هفته یک استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت گفت: امسال طرح مقابله با آسیب های اجتماعی در  325 محله کشور اجرا شده است.  

سردار غلامحسین غیب پرور اعتیاد و طلاق را دو مقوله مد نظر در اجرای طرح کرامت عنوان کرد و افزود: با بازدید از چند محله در حاشیه شهر کرج به این باور رسیدیم که باید مصمم تر از گذشته در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی کار شود.

وی بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه ها در اجرای طرح آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج هیچگاه ادعا ندارد به تنهایی کار بزرگی انجام خواهد داد لذا پیشبرد طرح مذکور همکاری و همراهی دستگاه ها را می طلبد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه در صورت انسجام دستگاه ها در سال 97 برای قریب به هزار محله در طرح کرامت با اولویت طلاق و اتحاد برنامه خواهیم داشت تصریح کرد: آسیب های اجتماعی تبدیل به یک غم بزرگ شده است و ما در قبال جوانان مسئولیت داریم.

وی به لزوم انجام اقداماتی در راستای کاهش نرخ طلاق اشاره کرد و گفت: توفیق و درصد بالای موفقیت ما در اجرای طرح کرامت به واسطه مشارکت، حضور مردم و بهره مندی از توانمندی های آنها بود و در واقع معتمدین سکان امور را در دست گرفتند.

سردار غیب پرور افزود: اقتصاد مقاومتی طرح جدیدی نیست اما با مدل های جدید و روش کار به روز دنبال می شود و با اجرای آن در برخی مناطق بارقه امیدی ایجاد شده است که به نتایج بهتری سبت به گذشته برسیم.

وی مقوله فرهنگ را یک اقیانوس دانست و اظهار داشت: ما ادعا نداریم که تمام امور در دست ماست اما شتاب دهنده و الگوساز هستیم و در راستای ارائه الگوهای موفق ورود خواهیم کرد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه فضای مجازی را می توان یک فرصت و در عین حال آسیب دانست تصریح کرد: باید همت داشت و در هر 2 حوزه کار کنیم و به بخشی که کمک به موضوعات مثبت بوده و با فرهنگ دینی و ملی ما منطبق است ورود کنیم  لذا قریب به 10 ماه فعالیت هایی را در زمینه فضای مجازی آغاز کرده ایم.

وی مقابله با آسیب های فضای مجازی را نیازمند یک همت همگانی دانست و گفت: دولت باید جدی تر از وضع موجود در فضای مجازی برنامه داشته باشد چرا که فضای مجازی قتلگاه جوانان کشور است و ما نمی توانیم بی خیال باشیم چرا که امنیت ملی ما را نیز نشانه رفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در خاتمه با اشاره به اینکه مگر مردم و مسئولین می توانند در بخش فضای مجازی با جدیت کار نکنند افزود: تبعا همه ما برنامه داریم اما نیازمند همت و هم افزایی بیشتری هستیم. 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد