واکنش تند معاون سازمان صدا و سیما به جعل یک نامه

کد خبر: 300600
|
07:02 - 1396/11/05
نسخه چاپی
واکنش تند معاون سازمان صدا و سیما به جعل یک نامه
اسلام آبادخبر: معاون امور استان های صداوسیما به جعل نامه ای منتسب به وی در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، معاون امور استان های صداوسیما در واکنش به جعل نامه ای منتسب به وی در شبکه های اجتماعی در کانال تلگرامی خود نوشت:

 اخیراً در پیام رسان تلگرام یکی از کانال های خائن به ملت ایران که شهره آفاق به دروغگویی نیز هست و به کذب، نام خود را به شعارهای مقدسی همچون آزادی و بیداری ملت زینت داده، نامه جعلی و با امضای جعلی تر منسوب به من را منتشر کرده و جالب اینکه آن را فرض مسئله گرفته و تمام مطالب پس از آن را بر پایه همین دروغ منتشر کرده است! گویا خود نیز آن را باور کرده و مصداق این نظریه شده که هرچه #دروغ بزرگ تر باشد باورپذیری آن برای کاربران بیشتر می شود!

خطای فاحش دست اندرکاران این کانال و امثال آن که نه درد ملت را دارند و نه صدای #مردم هستند آن است که چون نوکر بیگانه و اجنبی شده اند و دین و دنیایشان را به آنها فروخته اند، منافع و صدای اربابان خود را ملاک قرار می دهند و هیچ شخصیت و قدرت درک و فهمی برای کاربران خود نیز قائل نیستند!

 اینها همان کسانی هستند که در جریان اعتراضات و اغتشاشات اخیر وظیفه نوکری بیگانگان را بر دوش کشیدند و در پیشگاه خداوند و #ملت_ایران سرافکنده و روسیاه شدند.

 از فرصت استفاده و تاکید می کنم که باید پیام رسان های داخلی را مورد حمایت جدی قرار داد تا بتوانند بهترین خدمات را همراه با سرعت و کیفیت قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی ارائه دهند؛ در این بین #دولت وظیفه سنگین تری بر عهده دارد چرا که هم می تواند از نظر مالی کمک هایی به شرکت های ایرانی فعال در این حوزه ارائه دهد و هم در حوزه نظارت و اجرا قوانین متناسب با کاربردهای فراگیر این ابزارهای نوین #رسانه ای را به مرحله اجرا در آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها