فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

افتتاح 273 طرح با اعتبار بیش از 34 ميليارد تومان در اسلام آبادغرب در ايام الله دهه مبارك فجر

کد خبر: 300672
|
14:37 - 1396/11/08
نسخه چاپی
افتتاح 273 طرح با اعتبار بیش از  34 ميليارد تومان در اسلام آبادغرب در ايام الله دهه مبارك فجر
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در ايام الله دهه مبارك فجر در اين شهرستان 273 طرح با اعتبار 34 ميليارد و 105 ميليون تومان افتتاح و 3 طرح با اعتبار 1 ميليارد و 640 ميليون تومان كلنگ زني خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی فرماندار شهرستان اظهار کرد:  در ايام الله دهه مبارك فجردر اين شهرستان 273 طرح با اعتبار 34 ميليارد و 105 ميليون تومان افتتاح و 3 طرح با اعتبار 1 ميليارد و 640 ميليون تومان كلنگ زني خواهد شد.

 


وی  در جلسه شوراي اداري در محل فرمانداری اسلام آباد غرب با بيان اين مطلب افزود: از مهمترين اين طرح ها مي توان به احداث 5 واحد آموزشي، توسعه و اصلاح شبكه برق شهري و روستايي، گازرساني به 14 روستاي بخش حميل و 4 روستاي بخش مركزي، احداث مراكز جامع سلامت هرسم و حسن آباد، افتتاح اداره برق بخش حميل، زمين چمن ورزشي مسكن مهر، فاز 2 زائر سرای شهر حميل، خريد 16 دستگاه نيسان براي مددجويان كميته امداد، توسعه خطوط مخابرات و اينترنت در سطح 48 روستاي شهرستان، بهسازي و آسفالت معابر، ساماندهي بلوار راه كربلا، ساماندهي كمربندي، موزائيك فرش پياده روها ، اجراي طرح هاي عمراني توسط دهياريها و ... اشاره كرد.

 

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد:  علاوه بر اين برنامه هاي متنوع ديگري همچون زنگ انقلاب، غباروبي مزار شهدا، ديدار باخانواده شهدا، برگزاري جشن هاي متعدد انقلاب، نمايشگاه هنرمندان، همايش پياده روي خانوادگي، محفل انس باقرآن ، حضور در راهپيمايي 22 بهمن و ... در اين ايام برگزار خواهد شد.

 


وی تصریح کرد: در گذشته توسعه كشور وابسته به بيگانه بود اما امروز اينگونه نيست و بعد از 39 سال كشور ما در معادلات سياسي و بين المللي در دنيا يك وزنه است و در سياست خارجي از اعتبار قابل توجهي برخورداريم.

 


فرماندار اسلام آبادغرب خطاب به مسئولين شهرستان گفت: بايد در ميان مردم و پاسخگوي مشكلاتشان باشيد و به مردمي كه براي حمايت از انقلاب اسلامي هيچ نقصي نداشته اند از جان مايه بگذاريد و حرف مردم را بشنويد و اعلام مي كنم همه مديران بايد روز ملاقات عمومي را اطلاع رساني كنند و در اين روز در اداره پذيراي مراجعين باشند.

 


كريمي با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط دستگاهها در سالجاري عنوان كرد در بحث اشتغال تعهد دستگاهها ي شهرستان در سالجاري محقق شده اما اگر بخواهيم دين خود را به امام (ره)، شهدا و اين مردم عزيز و غيرتمند ادا كنيم بايد انقلابي در حوزه اشتغال و اقتصاد كار كنيم تا بتوانيم بخش اعظمي از مشكلات را كه به اين حوزه مربوط مي شود حل كنيم.

 


فرماندار در پايان سخنان خود عنوان كرد سال 96 سال پركاري براي مديران بود و همه مسئولين در برگزاري انتخابات،مراسم اربعين،زلزله و كنترل حوادث اخير زحمت كشيدند و از همه عزيزان قدرداني مي كنم.

 


در اين جلسه آقايان زماني بعنوان مدير جديد اداره گاز،قنبري بعنوان مدير جديد اداره منابع طبيعي و بُرجي بعنوان مدير اداره آموزش و پرورش معرفي و از زحمات مديران پیشین اين ادارات قدرداني بعمل آمد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد