حجت‌الاسلام پژمان‌فر:

مسافران قطار مشهد – تهران به‌دلیل برف در راه مانده‌اند / از آخوندی سئوال می‌کنیم

کد خبر: 300681
|
22:25 - 1396/11/08
نسخه چاپی
مسافران قطار مشهد – تهران به‌دلیل برف در راه مانده‌اند / از آخوندی سئوال می‌کنیم
اسلام آبادخبر: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با معطلی ۱۹ ساعته مسافران قطار مشهد – تهران گفت: مردم به‌دلیل برف در راه مانده‌اند و از سرما رنج می‌برند. ما حتماً درباره این موضوع از وزیر راه و شهرسازی سئوال خواهیم کرد و وزیر باید به این سئوال پاسخ دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نصراله پژمانفر ، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامیاظهار داشت: من و سایر مسافران این قطار ساعت ۱۲ شب گذشته از مشهد به مقصد تهران حرکت کرده‌ایم که هنوز پس از گذشت ۱۹ ساعت در نزدیکی ورامین قطار متوقف و سیستم گرمایشی آن قطع شده است.

وی گفت: مسافران درحالی‌که از سرمای ناشی از قطع شدن سیستم گرمایشی قطار رنج می‌برند، آب شرب و غذا نیز برای مسافران در قطار وجود ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود تماس‌های مکرر بنده با معاونان وزیر راه و مدیران راه‌آهن، هیچ مقام مسئولی پاسخگوی این وضعیت نیست و مسئول و مهمان‌داران قطار نیز همچنان مستأصل هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصراله پژمانفر در پایان تصریح کرد: ما حتماً درباره این موضوع از وزیر راه و شهرسازی سئوال خواهیم کرد و وزیر باید به این سئوال پاسخ دهد. 
 
تهران نیوز پایتخت خبری ایران
.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد