فرمانده سپاه اسلام آباد غرب خبر داد:

اجرای بیش از 100 برنامه بمناسبت دهه فجر در اسلام آباد غرب

کد خبر: 300739
|
15:29 - 1396/11/11
نسخه چاپی
اجرای بیش از 100 برنامه بمناسبت دهه فجر در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آباد غرب از برگزاری بیش از 100عنوان برنامه مختلف توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان در گفتگو بااسلام آبادخبر، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: تمامی برنامه های دهه فجر با توجه به ایام فاطمیه برنامه ریزی شده است و دهه فجر امسال فراتر از دهه فجر سال های گذشته خواهد بود.

 

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) خط بطلانی بر نظریات مادی و نظریاتی که دین را به‌عنوان افیون ملت‌ها می‌دانستند کشید و اسلام ناب محمدی را احیا کرد و ملت ایران توانست ظرفیت بالقوه خود دهه مبارک فجر ۵۷ به بالفعل تبدیل کند والگویی تمام عیار برای تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: دشمن با تاکتیک‌ها و حربه‌های مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی در جهان است و به‌واسطه حضور همیشه درصحنه مردم این انقلاب الگوی موفقی درجهان اسلام شده و این نبرد و کارزار با دشمنان انقلاب اسلامی برای همیشه تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت.

 

وی احساس عزت، احساس استقلال، امنیت پایدار، نفی استکبار از اصلی‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی دانست و باید در ایام الله مبارک دهه فجر آثار انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود.

 

سرهنگ خدادادیان با بیان اینکه بمناسبت دهه مبارک فجر بیش از 100عنوان برنامه مختلف توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان اجرا می شود گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا, دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری دعای ندبه و کمیل از جمله این برنامه هاست.

 

وی یادواره شهدای مدافع حرم و انقلاب، برگزاری نشست های بصيرتي، حضور بسیجیان در نماز جمعه و برپایی مسابقات ورزشي را نیز از دیگر برنامه های بسیج در بزرگداشت دهه فجر شهرستان عنوان کرد و گفت: پایان بخش برنامه های دهه مبارک فجر حضور حماسی آحاد و اقشار مردم و بسیجیان در راهپیمایی باشکوه 22بهمن خواهد بود.

 

 

 

ویزیت رایگان، برگزاری گرامیداشت سالروز عملیات والفجر8، ویژه برنامه شعرخوانی و خاطره گویی دفاع مقدس و جشن انقلاب در مدارس ، از  دیگر برنامه‌های مهم سپاه شهرستان در طول دهه مبارک فجر خواهد بود، که توسط فرمانده سپاه اسلام آباد غرب تشریح گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد