امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

وظیفه مسئولان است که افتخارات و دستاوردهای انقلاب را بگویند/ با اشرافی گری نمی توان کار و خدمت کرد

کد خبر: 300761
|
16:30 - 1396/11/13
نسخه چاپی
وظیفه مسئولان است که افتخارات و دستاوردهای انقلاب را بگویند/ با اشرافی گری نمی توان کار و خدمت کرد
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: وظیفه مسئولان است که در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب، افتخارات و دستاوردهای داخلی، بین المللی و منطقه ای انقلاب را برای مردم بگویند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدطه مهری در خطبه های نمازجمعه امروز اسلام آبادغرب ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: اگر برای خدا کار کردید، برای خدا صبر کردید و در راه خدا مجاهدت کردید خداوند شما را نصرت و یاری خواهد کرد و این آیات الهی است که خداوند قوی و شکست ناپذیر است.

 

وی افزود: در طول 8 سال جنگ و بعد از جنگ تحریم های ناجوانمردانه دشمن تاکنون که قریب به 4 دهه از پیروزی انقلاب می گذرد، این آیات و نصرت الهی که هر جایی دین خدا را یاری رساندیم، نصرت و یاری خدا شامل حال ما شده است و مصداق تک تک این آیات را لمس کرده ایم.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به نقشه های استکبار برای مشغول سازی جهان اسلام  و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی، گفت: اکنون آمریکا نیز در افغانستان با فعال کردن داعش همین هدف را دنبال می کند، لذا استکبار جهانی هر روز بدنبال  یک گروه تروریستی نظیر القاعده، النصره و ... می رود تا بلکه بتواند از مرگ رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری کند.

 

وی با بیان اینکه؛ کارهای ظالمانه و وحشیانه جزو شاخصه های رژیم صهیونیستی و آمریکاست، تصریح کرد: دنیای اسلام و ملت های آزاده در برابر اینها باید ماشین تبلیغاتی خود را فعال نماید و ظلم و ستم استکبار را به جهانیان نشان دهند و ملت ها باید صدای مظلومیت مظلومان جهان در یمن و فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و بدانند پیروزی و نصرت الهی نزدیک است.

 

خطیب جمعه اسلام آباغرب همچنین بر برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور توده های ملت تاکید نمود و گفت: حضور پرشور ملت ایران همانقدر که به مظلومان جهان امید می بخشد، به همان اندازه موجب ضعف و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

 

وی با اشاره به برخی خدمات جمهوری  اسلامی در دور افتاده ترین روستاها بعد از انقلاب افزود: وظیفه مسئولان است که در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب، افتخارات و دستاوردهای داخلی، بین المللی و منطقه ای انقلاب را بگویند، متاسفانه برخی مسئولان بر سر سفره انقلاب نشسته اند و اما از اینکه؛ ما قبل از انقلاب چه بودیم و انقلاب چه افتخاراتی برای ما داشته است، خودداری می نمایند.

 

حجت الاسلام مهری البته در کنار گفتن افتخارات، ضعف ها و کاستی ها، و آسیب هایی داریم که باید گفته شود، خوی اشرافی گری، نجومی بگیران اینها از آسیب های اجتماعی هستند، لذا این ضعف ها را با مدیریت جهادی شبانه روزی، مردمداری و کار برای خدا برطرف کرد چون با اشرافی گری نمی توان کار و خدمت کرد.

 

وی با اشاره به رشد و توسعه جمهوری اسلامی در زمینه های علمی، نظامی، فضایی و ... گفت: مگر جوانان ما نمی توانند در زمینه اقتصادی یا خودرو سازی ورود کنند و مشکلات را حل کنند؟!

وی با تاکید بر جدی گرفتن تذکرات رهبری، اضافه نمود: نخبگان ما این توانایی را دارند، اما عده ای نمی خواهند این کار صورت گیرد.

 

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: در 19 بهمن 57 همافران ایمانی و انقلابی ارتش با امام(ره) دیدار نمودند و امروز ارتش ما متشکل از جوانان رشید، برومند، متعهد، مومن و انقلابی تشکیل شده است .

 

وی در پایان خطبه دوم با اشاره به وقوع زلزله در شب21 آبان 1396 در شهرستان اسلام آبادغرب گفت: زلزله ای در شهرستان آمد و ستادهایی تحت عنوان ستادهای معین تشکیل شد، وقتی می گویند ستاد معین یعنی ستادی یاریگر و کمک رسان، خدمت رسان، یعنی با توجه به اوضاع و احوال در شهرستان که دچار خسارت شده یک استان دیگر زحمت می کشد تحت عنوان ستاد معین به مردم خدمت نمایند.

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: با تشکیل ستاد معین بنیاد مسکن در شهرستان برادران استان لرستان مستقر شدند و از زحمات ایشان برای این شهرستان تشکر می کنیم اما متاسفانه آنچنان باید و شاید از عملکرد این ستاد رضایت نداریم.

 

وی افزود: روزانه مردم نارضایتی خود را به دفتر ما منعکس می کنند، اگر شما آمده اید یار این شهرستان باشید باید خادم و خدمتگزار مردم باشید و به درستی به مردم خدمات بدهید و مردم را توجیه کنید ، شما حق ندارید از موضع بالا با مردم سخن بگویید اگر قرار است اینکار را بکنید، جمع کنید بروید، برای چه آمده اید؟!

 

امام جمعه مردمی شهر شهیدان مرصاد تصریح کرد: وقتی کار مردم را به درستی انجام نمی دهید و سوال و جواب مردم را به درستی انجام نمی دهید، وقتی برای مردم استرس و اضطراب ایجاد می کنید، یک روز نوع 1 و نوع 2 و 3  و ... را مطرح می کنید.

 

وی افزود: از فرماندار شهرستان خواسته ام و می خواهم، بررسی نمایند اگر قرار است (بنیادمسکن معین) اینگونه با مردم رفتار نمایند، جمع کنند بروند و لزومی ندارد در شهرستان بمانند.

حجت الاسلام مهری خطاب به کارشناسانی که منازل زلزله زدگان را کارشناسی می کنند عنوان کرد: کارشناسان اینقدر مته به خشخاش نگذارند، مردم را اذیت و ناراحت نکنید، ساختمان مردم خسارت دیده و ای کاش این سخت گیری ناظران و مهندسان در زمان احداث می بود نه اکنون. اگر آن موقع اینقدر سخت می گرفتید، قطعا" مردم مظلوم استان کرمانشاه دچار این خسارات عظیم نمی شدند.

 

وی خطاب به مسئولین که از مناطق زلزله زده بازدید نموده اند، گفت: امیدوارم این آمدن و رفتن ها فقط فیلم و عکس و گزارش نباشد و منتج به نتیجه بشود و خساراتی که برآورد کرده اند را به مردم بدهند و تسهیلات را هرچه سریعتر در اختیار بانک ها قرار دهند تا به دست مردم برسد و ساخت و سازها شروع شود تا بساط چادر و کانکس و حلبی آباد حاشیه شهرهای زلزله زده برچیده شود و روحیه امید  و نشاط به مردم  برگردد.

 

امام جمعه شهرستان گفت: داغ مظلومیت این مردم از زمان جنگ بر دل مردم مانده و بیکاری حرف اول را در استان کرمانشاه می زند، طلاق، خودکشی، بزه های اجتماعی و همه اینها حرف دارند و امیدوارم مدیران، مسئولان، مجمع نمایندگان و آن نماینده  مجلسی که برای آزادی قلیان در قهوه خانه ها سخنرانی می کند برای مظلومیت این مردم و بیکاری نیز سخنرانی کند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد