در برنامه جمعه شب دورهمی مطرح شد؛

کنایه مجری و کارگردان معروف تلویزیون به دولت/ مهران مدیری: هر روز به یک بهانه یارانه عده ای را قطع می کنند

کد خبر: 300765
|
08:45 - 1396/11/14
نسخه چاپی
کنایه مجری و کارگردان معروف تلویزیون به دولت/ مهران مدیری: هر روز به یک بهانه یارانه عده ای را قطع می کنند
اسلام آبادخبر: مدیری گفت: به مناطق زلزله زده رسیدگی کنید. پدر سارینا گفته بود که اگر کانکس داشتیم الان سارینا زنده بود. نمی دانید در این روز ها آنجا چقدر هوا سرد است. لطفا زودتر به زلزله زدگان رسیدگی کنید.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه دورهمی در برنامه جمعه شب گفت: مسئولین حساب ها را خیلی با جزئیات رصد می کنند فقط کاش بتوان حساب همه را رصد کرد. این گونه نباشد که تنها حساب کارمند ها و زیر دستی ها که درآمد و حقوق مشخصی دارند را مورد بررسی قرار دهند، بلکه افرادی که در رده های بالاتری قرار دارند هم با همین تیزبینی و جزئیات رصد شوند.

 

 

وی افزود: به هر طریقی که شده به دنبال این هستند که یارانه مردم را قطع کنند. هر روز به یک بهانه ای یارانه یک سری را قطع می کنند و آن ها مجبور می شوند با مراجعه به مراجع مربوطه و ارائه سند و مدرک ثابت کنند که مستحق دریافت یارانه هستند تا یارانه شان را وصل کنند و این اتفاق دوباره تکرار می شود.

 

 

مدیری در ادامه گفت: به مناطق زلزله زده رسیدگی کنید. پدر سارینا گفته بود که اگر کانکس داشتیم الان سارینا زنده بود. نمی دانید در این روز ها آنجا چقدر هوا سرد است. لطفا زودتر به زلزله زدگان رسیدگی کنید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد