سکوت دستگاه های نظارتی در قبال خیانت زیباکلام به امانت ۴ میلیاردی مردم کرمانشاه

کد خبر: 300769
|
14:50 - 1396/11/12
نسخه چاپی
سکوت دستگاه های نظارتی در قبال خیانت زیباکلام به امانت ۴ میلیاردی مردم کرمانشاه
اسلام آبادخبر: صاحبان کمک های به سرقت رفته از سوی زیباکلام می گویند او با هدف رفع نیازهای ضروری و اولیه مردم از ما پول گرفته و در شبکه های اجتماعی خبر از ثبت شکایت علیه زیباکلام می دهند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، صادق زیباکلام که چندی پیش در برخی از رسانه ها در خصوص رفتارهای غیرعادی او مطالبی منتشر شده بود، کمک های مردمی ۴ میلیاردی به زلزله زدگان کرمانشاه را به خرید زمین و ساخت یک مجتمع سیاسی در سرپل ذهاب برای برخی جریانهای خاص اختصاص داده و حاضر نیست پول زلزله زدگان را برگرداند.

1

 در حالی که زیبا کلام در فراخوان اولیه خود "نیازهای گسترده اولیه" زلزله زدگان را به عنوان ابزار تحریک احساسات مردم برای واریز پول به حساب شخصی خود اعلام کرده بود، قرار است دقایقی دیگر کلنگ ساخت یک مجتمع سیاسی به مدیریت خودش را در سرپل ذهاب به زمین بزند.

خیانت این فرد در امانت مردم در حالی است که با سکوت دستگاه های نظارتی تا این لحظه از حضور برخی مسئولین در برنامه کلنگ زنی مجتمع زیباکلام خبر می رسد و ظاهرا قرار نیست کمکهای مردمی هیچگاه در اختیار مردم نیازمند باشند.

2

صاحبان کمک های به سرقت رفته از سوی زیباکلام می گویند او با هدف رفع نیازهای ضروری و اولیه مردم از ما پول گرفته و در شبکه های اجتماعی خبر از ثبت شکایت علیه زیباکلام می دهند. به نظر میرسد تا روشن شدن تکلیف شکایتها ساخت ساز در زمین خریداری شده توسط زیباکلام از نظر قانونی باید متوقف و او تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.

 

 

تصاویر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد