وزیر اسبق اطلاعات:

عده ای از مسئولان کشور با اقتصاد مقاومتی بازی می کنند/ عده ای به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند

کد خبر: 300839
|
09:19 - 1396/11/17
نسخه چاپی
عده ای از مسئولان کشور با اقتصاد مقاومتی بازی می کنند/ عده ای به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند
اسلام آبادخبر: وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه پروژه نفوذ طراحی پیچیده نظام سلطه برای غلبه بر جمهوری اسلامی ایران است گفت: متاسفانه عوامل نفوذی دشمن در دستگاه های مختلف کشور نفوذ کرده و اهداف استکبار را دنبال می کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم شامگاه دوشنبه در چهارمین یادواره شهدای انقلاب شاهرود به میزبانی مسجد امام جعفر صادق(ع(اولین ماموریت امام از انقلاب را تشکیل حکومت اسلامی در ایران عنوان کرد و گفت: ما در مسیر تشکیل حکومت اسلامی قرار گرفته ایم و دشمن به همین راحتی نمی گذارد حکومت اسلامی شکل بگیرد و در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب با تمام و هستی خود مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اما نظام اسلامی مسیر خود را رفته است.

وی با اشاره به طراحی توطئه های استکبار برای مقابله با نظام اسلامی در طول این 40 سال اظهار کرد: در دهه 60 تیم منافقین در کشور بیش از 17 هزار نفر را تنها در تهران به خاک و خون کشید، در جنگ تحمیلی نیز نه تنها با صدام بلکه 8 سال با تمام دنیا جنگیدیم که کمک 70 میلیارد دلاری عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام تنها یک نمونه از کمک های سایر کشورها به صدام در جنگ علیه ایران بود.

دشمن با تحریم اقتصادی مقابل نظام اسلامی ایستاده است

وزیر اطلاعات دولت دولت دهم با اشاره به تحریم ایران در دوران دفاع مقدس افزود: تحریم های فعلی اصلا قابل قیاس با دوران دفاع مقدس نیست در آن زمان حتی سیم خاردار به ما نمی دادند اما امروز از قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران می ترسند.

مصلحی ادامه داد: امروز نیز همه دنیا با تحریم اقتصادی مقابل ما ایستاده است، مقام معظم رهبری دائم تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارند اما عده ای از مسئولان در کشور با اقتصاد مقاومتی بازی می کنند.

 وی دومین ماموریت امام از انقلاب را بیداری مسلمانان جهان عنوان و تصریح کرد: امنیت امروز ایران به راحتی به دست نیامده و برای بدست آوردن آن شهدای دفاع مقدس را هزینه داده ایم، دنیا دلش برای امنیت ایران لک زده است آمریکا در کشورهای افغانستان، ترکیه ، عراق و سایر کشورهای همسایه ایران عربده کشی می کند اما جرأت نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.  

جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه

وزیر اطلاعات دولت دهم با تاکید بر اینکه جمهوی اسلامی ایران قدرت اول منطقه است یادآور شد: آمریکا و اسرائیل با همراهی عربستان گروه تروریستی داعش را در منطقه راه اندازی کردند اما با فرماندهی سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم که دست پرورده شهدای هستند داعش ساقط شد.

مصلحی بیان کرد: بیداری اسلامی شکل گرفته در عراق، سوریه، یمن و سایر کشورهای اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) را سومین ماموریت امام از انقلاب عنوان کرد و گفت: مسیر انقلاب اسلامی مسیری است که فتنه دارد دشمن توطئه های مختلفی را برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی کرده اما زمینه سازی برای ظهور امام زمان در حال شکل گیری است و مقاومت می خواهد.

وزیر اطلاعات دولت دهم با تاکید بر اینکه دشمن امروز برای سلطه بر نظام جمهوری اسلامی ایران نفوذ را سنگین طراحی کرده و در پیش گرفته است اما به حول و قوه الهی کاری از پیش نمی برد اظهار کرد: مقام معظم رهبری 5 سال است در سخنرانی های خود مساله نفوذ را مطرح می کند اما متاسفانه عوامل نفوذی دشمن در دستگاه های مختلف کشور نفوذ کرده و اهداف استکبار را دنبال می کنند.

عده ای به دنبال اصلاحات آمریکایی اند

مصلحی با بیان اینکه عده ای به دنبال اصلاحات آمریکایی اند افزود: امروز برخی افرادی که دلشان برای مذاکره با آمریکا تنگ شده بود علیه آمریکا صحبت می کنند اما نباید تصور شود که این افراد با استکبار درگیر شده اند زیرا صحبت کردن با این ادبیات به واقع صحبت کردن و توپیدن به استکبار نیست.

وی بیان کرد: اینکه در مذاکرات آمریکا به گونه ای و کشورهای اروپایی به گونه ای دیگر صحبت می کنند در واقع تقسیم کار استکبار علیه جمهوری اسلامی است که آمریکا عربده کشی کند و اروپایی ها همان هدف را با ملایمت از پیش ببرند اما ملت ایران باید مقاومت کند تا توطئه های دشمن نقش بر آب شود.

وزیر اطلاعات دولت دهم با تاکید بر اینکه آینده اروپا و آمریکا متعلق به اسلام است افزود: همین الان آمریکا در حال فروپاشی است اگر در اینترنت کلمه آمریکا در حال فروپاشی را جستجو کنید بیش از 14 میلیون مقاله اندیشمندان و اساتید هیأت علمی دانشگاه های آمریکا در اختیار کاربران قرار می گیرد که در آن اذعان شده آنچه موجب فروپاشی آمریکا شده انقلاب اسلامی ایران است که برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد