قاسمی ضمن رد ادعای وزارت کشور بحرین

مقامات بحرین متوهمانه و ناشیانه برای مشکلات داخلی خود به دنبال آدرس غلط نباشند

کد خبر: 300866
|
09:30 - 1396/11/19
نسخه چاپی
مقامات بحرین متوهمانه و ناشیانه برای مشکلات داخلی خود به دنبال آدرس غلط نباشند
اسلام آبادخبر: سخنگوی وزارت خارجه ایران با رد ادعای وزارت کشور بحرین، به مقامات این کشور توصیه کرد که به جای ایراد اتهامات تکراری، رویکرد امنیتی را کنار گذاشته و متوهمانه و ناشیانه برای مشکلات و بحرانهای داخلی به دنبال فرافکنی و آدرس غلط نباشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به خبر منتشر شده توسط وزارت کشور بحرین در خصوص کشف شبکه ادعایی تروریستی مرتبط با انفجار خط لوله نفت، اتهامات حکومت بحرین به نهادهای کشورمان را کذب و بی اساس دانست و آن را قویا رد کرد. 

قاسمی افزود: بهتر آن است مقام های بحرینی به جای ایراد اتهام های تکراری و طرح سناریوهای کهنه و تاریخ مصرف گذشته، رویکرد امنیتی - پلیسی و سرکوب مطالبات مشروع مردم را کنار گذاشته و از طریق گفتگوی جدی با مردم خود به بحران در این کشور پایان دهند و متوهمانه و ناشیانه برای مشکلات و بحران های داخلی خود بدنبال فرافکنی و آدرس غلط نباشند.

به گزارش فارس، وزارت کشور رژیم آل خلیفه در ادامه تلاش‌های خود برای ربط دادن مشکلات داخلی خود به بیرون، مدعی شد که یک «گروه تروریستی» وابسته به ایران را بازداشت کرده است.

وزارت کشور این رژیم عصر چهارشنبه (دیروز) در بیانیه‌ای مدعی شد که گروهی را که اقدام به منفجر کردن لوله نفت «بوری» کرده بود، دستگیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی (بنا)، منامه مدعی است این گروه 4 نفره دستورها و آموزش‌هایی را از ایران دریافت کرده‌اند!

خط لوله نفت بوری 10 نوامبر سال 2017 از سوی افراد ناشناس بحرینی منفجر و منجر به آتش سوزی گسترده در این منطقه شد.

اوضاع بحرین بعد از اعتراضات مردمی در اعتراض به فساد حاکمان و تبعیض علیه برخی گروه‌های مذهبی از جمله شیعیان متشنج شده است.

حاکمان بحرین درصدد هستند هرگونه اعتراض مسالمت آمیز به سیاست‌های خود را به بیرون از بحرین به ویژه ایران ارتباط دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها