کدامیک فیلم "وابسته" است ؟

کد خبر: 300921
|
10:01 - 1396/11/23
نسخه چاپی
 کدامیک فیلم "وابسته" است ؟
اسلام آبادخبر: سال قبل خواهر امیر قطر صدها هزار دلار به آقای فرهادی داد تا فیلم فروشنده را بساز، فیلمی که سعی کرد روی ایران را سیاه و حیثیت ایران را لجن مال کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سال قبل خواهر امیر قطر صدها هزار دلار به آقای فرهادی داد تا فیلم فروشنده را بسازد . فیلمی که متاسفانه در ایالات متحده ، پرتغال و سوئیس -بخاطر خشونت‌هایش - با محدودیت نمایش  مواجه شد. صرفا جهت اطلاع مخاطبان عزیز؛ گرید فیلم فروشنده در آمریکا 13-PG شد، یعنی فیلم برای افراد زیر ۱۳ سال مناسب دیده نشده است . فیلمی که سعی کرد روی ایران را سیاه و حیثیت ایران را لجن مال کند.

 شومن هایی مانند رشید پور برای اسکار فرهادی چه ذوق هایی که نکردند و برای راه ندادن فرهادی و علیدوستی به آمریکا چه فحش هایی به ترامپ ندادند.

 اما در ایران ، وقتی سازمانی مانند اوج برای "به وقت شام" سرمایه گذاری می کند تا شجاعت مدافعان حرم را به تصویر بکشد انگ "وابسته" ، "کمدی" و .... می خورد . صحبت های امشب حاتمی کیا حرف یک کارگردان نبود ؛ حرف دل همه ی انقلابیون بود که برای کار انقلابی و ارزشی باید هزاران انگ و طعنه را بپذیرند.

حاتمی کیا از کارهای صدا و سیما به خدا شکایت برد حق داشت ؛ چرا  که جولانگاه شومن هایی شده است که جریان انقلابی را به ذبح می کشانند و آخر هم به او صدا و سیمای میلی می گویند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد