نگاهی به پیامدهای انهدام جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی؛

پایان دوران بزن در روهای صهیونیست ها

کد خبر: 300955
|
08:40 - 1396/11/25
نسخه چاپی
پایان دوران بزن در روهای صهیونیست ها
اسلام آبادخبر: پس از هدف قرار دادن جنگنده اسرائیلی، صهیونیسم آموخت که دوره بزن در روها به سر رسیده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  با گذشت چند روز از وارد شدن شوک راهبردی به صهیونیسم با انهدام جنگنده اف 16 این موضوع همچنان یکی از داغ ترین سوژه های محافل سیاسی است که باعث فروپاشیدن ابهت خودساخته صهیونیسم و رقم خوردن بازی به نفع مقاومت شد.

احمد عباس، سرلشکر سوری در این باره گفت: صهیونیسم تصور چنین پاسخ مقتدری را نداشت و اکنون قدرت نظامی به ویژه در بعد نیروی هوایی زیر سوال رفته است.

در چند دهه اخیر هیچ یک از جنگنده های رژیم صهیونیسم منهدم نشده و این به معنای پایان بزن درروهای گذشته است.

یک موشک ساده توانست پیشرفته ترین جنگنده اسرائیل را سرنگون کند

عبدالباری عطوان، نویسنده سرشناس عرب در این باره گفت: اکنون اسرائیل درسی خطرناک و جدی آموخته، یک موشک ساده اف پنج توانست جنگنده اف 16 را که از پیشرفته ترین جنگنده ها در ذرات خانه های آمریکا و اسرئیل بوده، سرنگون کند؛ اگر به جای این موشک از موشک اف 300 و 400 استفاده کند وضع چگونه خواهد شد.

وی افزود: جنبش حماس و حزب الله لبنان با موشک خود اسرائیل را زمین گیر کرد و افسانه تانک مرکاوا را از بین بردند، این آغار تحولی جدید است و قواعد بازی به طور اساسی تغییر می کند.

جنگنده صهیونیسم بعد از دو رویداد مهم در سوریه در ده روز گذشته سرنگون شد؛ حادثه نخست سرنگونی جنگنده سوخو 25 از سوی تروریست ها با استفاده از موشک پرتاب شده از سوی آمریکا است و رویداد دوم حمله هوایی آمریکایی به مواضع طرفداران سوریه در دیرالزور با ده ها زخمی که از حضور تعدادی از مستشاران روسی حکایت دارد؛ در چنین شرایطی جنگنده اف 16 می تواند به معنای چراغ سبز روسی ها قلمداد شود با این حال صهیونیسم برای فرار از واقعیت ایران را متهم کرده است.

مقامات رژیم صهیونیستی از بیم وخیم تر شدن اوضاع به روسیه پناه آوردند

 مایکل اورن، معاون نخست وزیر اسرائیل در این باره گفته است: طرف آمریکایی در معامله کنونی از ما حمایت می کند اما در حال حاضر نفوذی ندارد؛ این روسیه است که می تواند اثرگذار واقع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اقدامات اخیر نشان داد بعد از شکست داعش این بار نوبت شکستن دیوار صهیونیسم است که به نقض حاکمیت لبنان و سوریه عادت کرده بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها