امام جمعه اسلام آبادغرب:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جای هیچ گونه عذر و بهانه ای را برای خدمت شبانه روزی مسئولین نمی گذارد/انتقاد از صدا و سیمای کرمانشاه در انعکاس ضعیف حماسه حضور مردم

کد خبر: 300977
|
16:29 - 1396/11/27
نسخه چاپی
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جای هیچ گونه عذر و بهانه ای را برای خدمت شبانه روزی مسئولین نمی گذارد/انتقاد از صدا و سیمای کرمانشاه در انعکاس ضعیف حماسه حضور مردم
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جای هیچ گونه عذر و بهانه ای را برای خدمت شبانه روزی مسئولین نمی گذارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام محمد طه مهری در خطبه های نماز جمعه امروز از حضور پرشور ملت ایران و مردم شهید پرور شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر نمود و گفت: درود خدا بر بصیرت و غیرت انقلابی این مردم که دشمنان نا امید را نا امیدتر کردند و وفاداری خود را به امام(ره)، رهبری و شهدا ثابت نمودند. حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جای هیچ گونه عذر و بهانه ای را برای خدمت شبانه روزی به مردم نمی گذارد، مردم صریح گفتند؛ ما از مسئولان گله مندیم اما پای انقلاب خود ایستاده ایم.

 

وی با بیان اینکه؛ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن فوق العاده و متفاوت بود، افزود: خیلی ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند، اما مردم خلاف آنرا ثابت کردند و بخاطرحضور پرشور مردم شهر شهیدان مرصاد باید دست مردم را بوسید.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب  بیان کرد: مردم بصیر و نجیب کشورمان که از وجود برخی مشکلات گله مندی و اعتراض به حق دارند، مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن کار را تمام کردند و اکنون نوبت مسئولان است که رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی را  در دستور کار قرار دهند.

 

حجت الاسلام مهری با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای استان کرمانشاه، گفت: هر چند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شایسته بود اما صدا و سیما این حضور باشکوه را منعکس نکرد.

 

وی با بیان اینکه؛ چرا برخی مدیران به مردم و نظام ظلم می کنند، عنوان کرد: این همه برنامه فرهنگی در این شهر اجرا می شود، اما دریغ از یک انعکاس.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنگره شهدای سیستان و بلوچستان عنوان کرد: شیعه و سنی در تمام ادوار سخت انقلاب در کنار هم بوده و هستند و زندگی شیعه و سنی در کنار همدیگر در سیستان و بلوچستان و همچنین در استان کرمانشاه را یکی از مصادیق زندگی اسلامی دانست که سالها در کنار هم زندگی و معاشرت کرده اند و دشمن موفق نشده در بین آنها تفرقه بیاندازد.

 

 

وی با بیان اینکه؛ همه مسئولان و صاحبنظران باید مواظب سخنان خود باشند تا موجب سوء استفاده دشمن نباشند، گفت: امروز دوران تمرین ولایتمداری در عصر غیبت است و بر همه ماست از قطاری که در خط و ریل ارزشهاست سر سوزنی فاصله نگیریم و برای عزت و اقتدار کشور و عدم انحراف از راه امام(ره) و شهدا، اطاعت از امام خامنه ای را اطاعت از خدا بدانیم، حال اگر کسی از قطار انقلاب پیاده شد و همچنان بر طبل فتنه و فتنه انگیزی می کوبند، باید خودشان را مقصر بدانند.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مسئولین بنیاد حفظ آثار، بنیاد شهید و مسئولان اجرائی دولتی، گفت: بزرگداشت شهدا به درستی انجام نگرفته و شهدای گمنام را بالای کوه(تپه نورالشهدا) دفن نموده بدون اینکه راه دسترسی، برق و روشنایی و وضوخانه ای برای حضور مردم در کنار این شهدای والامقام مهیا شود.

 

وی در خطبه اول نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه به بیان فضایل حضرت زهرا(س) از قول پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امیرالمومنین علی(ع) پرداخت و گفت: ارتباط نبوت و امامت با زهرا(س) معنا پیدا می کند، عمر مبارک فاطمه(س) هرچند کوتاه بود اما 70 دعا، 2 خطبه  و تعدادی حدیث و حکایت که متأخذ از سیره آن بزرگوار است بر جای مانده که تعدادی از آن نیز توسط فرزندان نقل شده است.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به دین شناسی از منظر حضرت زهرا(س) یادآور شد: اگر سطح انتظارات ما پایین بیاید خیلی از دختران ما بخاطر جهیزیه کذایی که به درد اول زندگی هم نمی خورد، به خانه بخت رفته بودند و پسرها تشکیل خانواده داده بودند و خیلی از مشکلات جامعه ما وجود نداشت.

 

وی با اشاره به تاکید حضرت فاطمه زهرا(س) به تقویت دینداری و دین شناسی، افزود:  اعتقاد به معاد ضریب ارتکاب به گناه را پایین می آورد، لذا باید ذغدغه دین داشته باشیم و برای دین ارزش قائل شویم و از ائمه اطهار(ع) و زهرای مرضیه (س) درس دینداری بگیریم و در زندگی اسلامی کار ببندیم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد