دکتر فلاحت پیشه:

ضرورت اتخاذ راهکار برای مقابله با تهدیدات اسرائیل در نشست کشورهای ایران، روسیه و ترکیه

کد خبر: 300981
|
07:01 - 1396/11/28
نسخه چاپی
ضرورت اتخاذ راهکار برای مقابله با تهدیدات اسرائیل در نشست کشورهای ایران، روسیه و ترکیه
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:رژیم صهیونیستی تا زمانی که ثبات مورد نظرش در سوریه شکل نگیرد، به دنبال بی ثباتی در این کشور است لذا در نشست آتی ائتلاف کشورهای ایران، روسیه و ترکیه باید در برای مقابله با این تهدید تصمیم مهمی اتخاذ شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله فلاحت پیشه در خصوص اهمیت دیدار آینده روسای جمهور کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه، گفت: یکی از دستاوردهای مهم ائتلاف مذکور مقابله با تروریست ها و عوامل بی ثبات ساز در منطقه بوده است که امر قابل تاملی است.

 

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تا زمانی که ثبات مورد نظرش در سوریه شکل نگیرد، به دنبال بی ثباتی در این کشور است لذا در نشست آتی ائتلاف کشورهای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه باید در برای مقابله با این تهدید تصمیم مهمی اتخاذ شود.

 

 

وی افزود: ائتلاف یاد شده باید تلاش کند شرایط تاسیس سیاسی مانند اجرای قانون اساسی و برگزاری انتخابات و تاسیس زیربناهای عمرانی و غیره در سوریه شکل بگیرد وگرن کشورهایی که به دنبال حفظ بی ثباتی هستند بازیگر تحولات آینده خواهند بود.

 

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته باید یادآور شد اغماض ایران و روسیه در قبال مسائل عفرین خطرناک است.اقدام ترکیه رژیم عملیاتی جدیدی  است و به عبارتی ترکیه ای ها بخشی از دغدغه‌های امنیتی خود را با توسل به زور و شرایط حاکم بر سوریه دنبال می‌کنند و انتظار دارند ما به ازای سیاسی آن در آستانه به آنها داده شود که قابل تامل است.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پذیرش موضوع یاد شده از طرف ایران و روسیه تحت هر شرایطی می تواند خطرناک باشد، خاطرنشان کرد: ایران و روسیه نباید اجازه دهند بخشی از مردم سوریه در قبال سیاست‌های افراطی اردوغان قربانی شوند؛ اگر کردهای چهار کشور نتیجه بگیرند کشورها بر سر آنها تبانی می‌کنند، موضوع خطرناک می شود و این امر برای آینده تحولات منطقه می‌تواند خطرناک باشد./خانه ملت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد