سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب معرفی شد

کد خبر: 301021
|
10:08 - 1396/11/30
نسخه چاپی
سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب معرفی شد
اسلام آبادخبر: سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب منصوب شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، طی حکمی از سوی رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه خسرو تمری را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب معرفی شد

 


در این مراسم که در تالار غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد ، حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب ، عبدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، جلیلیان رئیس کمیسون فرهنگی شورای شهر اسلام آباد غرب ، بایلی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بیژن مومنه رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل ارشاد و جمعی از مسئولین شهرستان و اصحاب فرهنگ و هنر حضور داشتند.

 


در این مراسم حجت السلام مهری امام جمعه شهرستان به مقوله فرهنگ و اهمیت آن پرداخت و بیان داشت : اینجانب در مراسمات تودیع و معارفه ادارت حضور پیدا نمی کنم اما به خاطر مظلومیت فرهنگ و هنر و ادای احترام به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در این مراسم حضور پیدا کرده ام.

 


وی بیان داشت : اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه باید تلاش کنند نقاط مثبت شهرستان را انعکاس دهند و در این راستا شهرستان اسلام آباد غرب را به نحو درستی معرفی نمایند.

 


حجت الاسلام مهری افزود : حوزه فرهنگ و هنر باید مبرا از هرگونه خط سیاسی و حزبی باشد و لذا مدیر فرهنگی نباید خودش را وابسته به یک جریان خاص بداند بلکه در مسیر اهداف الهی و سیر اهل بیت حرکت کند.

 


در ادامه این مراسم بابلی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی را در خصوص فرهنگ و اهمیت آن بیان داشتند.

 


در پایان مراسم نیز با اهدای لوح از زحمات رضا عباسی تقدیر بعمل آمد و حکم انتصاب سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب به خسرو تمری اهدا گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد