فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

فرهنگ و هنر نیازمند توجه جدی است/باید برنامه محور در این مسیر حرکت کرد

کد خبر: 301036
|
09:04 - 1396/12/02
نسخه چاپی
 فرهنگ و هنر نیازمند توجه جدی است/باید برنامه محور در این مسیر حرکت کرد
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر گفت: توجه به اصحاب فرهنگ و هنر باید در اولویت برنامه های اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب قرار گیرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،سرپرست جدید و کارکنان  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با فرماندار شهرستان دیدار کردند. 

 

 

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و هنر گفت : فرهنگ و هنر نیازمند توجه جدی است باید با نگاه برنامه محور در این مسیر حرکت کرد. 

 

 

وی افزود: فرمانداری اسلام آباد غرب درچند سال اخیرتوجه ویژه ای به حوزه فرهنگ و هنر نموده است و دراین راستا اقدامات قابل توجهی به انجام رسانده است که در دوره های گذشته چنین کمک هایی صورت نگرفته است. 

 

 

 

کریمی گفت: باید در تمامی حوزه های فرهنگ و هنر برنامه ریزی لازم صورت گیرد حتی در روستاها و دهیاران نیز آماده هر گونه همکاری با حوزه فرهنگ و هنر می باشند. 

 

 

در این جلسه خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آباد غرب به ضرورت کار فرهنگی به صورت بنیادی اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی ما خود اصحاب فرهنگ و هنر هستند و واگذاری امور به انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری است و کاهش تصدی گری دولت در فعالیت های فرهنگی هنری است. 

 

 

وی افزود: در مدت کوتاهی برنامه های عملیاتی و راهبردی این اداره برای اجرایی شسدن در سطح شهرستان تهیه و تنظیم می شود تلاش می شود این برنامه ها با محوریت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه تنظیم شود. 

 

 

در این دیدار همچنین از زحمات آقای رضا عباسی سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب تقدیر گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد