در استان ایلام صورت گرفت؛

کسب عنوان برتر نخستین سوگواره سراسری اربعین حسینی (ع) در آئینه رسانه توسط قدرت احمدی +عکس

کد خبر: 301037
|
09:07 - 1396/12/02
نسخه چاپی
کسب عنوان برتر نخستین سوگواره سراسری اربعین حسینی (ع) در آئینه رسانه  توسط  قدرت احمدی +عکس
اسلام آبادخبر: قدرت احمدی عکاس و هنرمند برجسته اسلام آباد غرب موفق به کسب عنوان دوم نخستین سوگواره سراسری اربعین حسینی (ع) در آئینه رسانه در ایلام شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، قدرت احمدی عکاس و هنرمند برجسته اسلام آباد غرب موفق به کسب عنوان دوم نخستین سوگواره سراسری اربعین حسینی (ع) در آئینه رسانه در ایلام شد.

 

 این مراسم با معرفی ١٤ نفر از برگزیدگان صبح دوشنبه سی ام بهمن ماه 96  به کار خود پایان داد.  

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در این مراسم با تشریح فعالیت گسترده پوشش رسانه ای خبرنگاران در راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: اهمیت برپایی این سوگواره تولید محتوا و ادبیات در حوزه اربعین است.

 


دکترعلیرضا شیروی همچنین به بایکوت خبری راهپیمایی عظیم اربعین توسط رسانه های غربی اشاره کرد و افزود: اربعین یک اَبَر رویداد در جهان است.


عمران خودآموز مدیرکل ارشاد اسلامی استان هم اربعین را یک رویداد بین المللی توصیف کرد و گفت: ظرفیت راهپیمایی اربعین اعتبار معنوی و فرهنگی برای استان دارد. 


رئیس خانه مطبوعات استان ایلام هم در این مراسم گفت: با توجه به اهمیت اربعین و نقش ایلام در برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، استمرار برگزاری این سوگواره در سال‌های آینده با حضور استا‌نهای همجوار وجود دارد.

 

 

در پایان این مراسم از ١٤ نفر از برگزیدگان جشنواره تقدیر بعمل آمد و قدرت احمدی از شهرستان اسلام آباد غرب موفق شد عنوان دوم این جشنواره در بخش عکس را به خود اختصاص دهد. 

 

اصحاب رسانه، اصحاب فرهنگ و هنر، مدیریت و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب این موفقیت را به آقای قدرت احمدی عکاس و هنرمند ولایی شهرستان تبریک عرض می نمایند. 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها