فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کاهش 16 درصدي وقوع سرقت دراسلام آباد غرب

کد خبر: 301051
|
18:49 - 1396/12/03
نسخه چاپی
کاهش 16 درصدي وقوع سرقت دراسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از کاهش 16درصدي وقوع انواع سرقت در 11 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا گفت: هدف پلیس ايجاد رضايتمندي و خوشحالي شهروندان است و بايدتمام سعي و تلاش بر اين باشد كه با برخورد با هنجارشكنان اجتماعي و برهم زنندگان نظم و امنيت، اين آرامش و شادابي را به مردم هديه دهيم.

 

 

 وی افزود: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه سرقت مغازه 68درصد، اماکن دولتی 10 درصد، محتویات داخل خودرو 38 درصد، احشام 36درصد، جیب بری 50درصد و سایر سرقتها 35درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش وقوع پیدا کنند.  

 

 

این مقام انتظامی افزود: در این مدت کشفیات سرقت داخل خودرو 34 درصد ،خودرو 100درصد،موتور سیکلت 50درصد،کیف قاپی 100 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است و همچنین در رابطه با کشفیات انواع مواد مخدر در این مدت 114 نفر دستگیر و چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده اند.

 

 

سرهنگ سرتیپ نیا گفت: در این مدت 302 فقره انواع سرقت در شهرستان توسط عوامل انتظامی و پلیس های تخصصی کشف شده است که در این رابطه 194 نفر مجرم دستگیر و پس از اثبات جرم روانه زندان شده اند.

 

 

وی با اشاره به ضرورت مشارکت عمومي در ارتقاي امنيت پايدار، اظهار داشت: بهره مندي از ظرفيت خود مردم در قالب شورا هاي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي ، معتمد پليس، همياران و پليس هاي افتخاري از جمله اقدامات مشارکت محور نيروي انتظامي است که در اين زمينه محصولات آموزشي ،فرهنگي در قالب هاي مختلف تهيه و دراختيار علاقمندان قرار داده شده است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد