امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تأکید بر استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای رفع برخی از مشکلات و دغدغه های فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 301072
|
14:40 - 1396/12/05
نسخه چاپی
تأکید بر استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای رفع برخی از مشکلات و دغدغه های فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب بر استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای رفع برخی از مشکلات و دغدغه های فرهنگی شهرستان اسلام آبادغرب تأکید نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروزسرپرست جدید و کارکنان  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. 

 

در این دیدار حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشساره به برخی مشکلات فرهنگی شهرستان بر استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای رفع برخی از مشکلات و دغدغه های فرهنگی شهرستان تأکید نمود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ مطالبه گری را نهادینه کنیم، گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی تا حصول نتیجه باید پیگیری شود وبرای تصویب یک مصوبه مدیر دستگاه یا جانشین تام الاختیار باید در جلسه شورای فرهنگ عمومی حضور پیدا کند.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه جای نمایش برخی فیلم های انقلابی خالی است، یادآور شد که از برخی جامعه هدف آماده نظیر حوزه های علمیه، دانشگاه ها، دانش آموزان، آموزش پرورش و ... استفاده شود.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات عباسی سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برایسرپرست جدید این اداره آرزوی توفیق نمود و از برنامه های مفید فرهنگی در شهرستان اعلام حمایت نمود.

 

در ادامه خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آباد غرب نیز با تأکید بر اجرای برنامه های فرهنگی که موجب نشاط عمومی در جامعه می شود، پیشنهاداتی را در رابطه برنامه های پیش رو نظیر تشکیل کمیته فرهنگ ورسانه، تشکیل کمیته مناسبت های مذهبی، تجلیل از کانون های قرآنی مساجد و ... ارائه نمود که با استقبال امام جمعه شهرستان مواجه گردید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد