نشست سهم خواهی اصلاح طلبها در هتل پرستاره/ زلزله زدگان مانع کسب هستند!

کد خبر: 301086
|
09:10 - 1396/12/06
نسخه چاپی
نشست سهم خواهی اصلاح طلبها در هتل پرستاره/ زلزله زدگان مانع کسب هستند!
اسلام آبادخبر: برخی از چهره های رادیکال احزاب سیاسی اصلاح طلب در یکی از هتل های مجلل کرمانشاه نشست فوق العاده تشکیل دادند.

به گزارشاسلام آباد خبر، یک منبع آگاه بهشبکه اطلاع رسانی مرصاد  گفت: برخی از چهره های رادیکال احزاب سیاسی اصلاح طلب در یکی از هتل های مجلل کرمانشاه نشست فوق العاده تشکیل دادند.

یکی از حاضرین در این نشست به مرصادنیوز گفت: نارضایتی از عدم توجه به سهم این جمع ۵ نفره در انتصابات، تلاش برای تحریک برخی افراد برای به حاشیه بردن جلسات تودیع و معارفه مسئولین جدید در کرمانشاه، برنامه ریزی برای ایجاد انشقاق میان روابط مدیران ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس و... از محور مسائل مطرح شده در این نشست بوده است.

 گفتنی است حاشیه های ایجاد شده برای بر هم زدن مراسم روز گذشته تودیع و معارفه فرماندار گیلان غرب و قطع برق این جلسه پس از نشست مذکور اتفاق افتاد.

 برخی از چهره های اصلاح طلب که با بروز این رویه مخالف هستند می گویند: تمرکز مدیران اجرایی استان بر رفع مشکلات زلزله بزرگ ۲۱ آبان ماه و حل معضلات بیکاری و معیشتی مردم است اما معدودی از سهم خواهان جریان اصلاحات همچنان در حال و هوای مدیران سیاست زده ۵ سال اخیر هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز روز گذشته گفت: قرار نیست همه کسانی که روزی در ستادهای انتخاباتی بودند در انتصابات مطالبه صرفا سیاسی داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد