جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در اسلام آبادغرب

کد خبر: 301091
|
11:36 - 1396/12/06
نسخه چاپی
جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در مجتمع غدیر برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در ابتدای این جلسه هر کدام از رسانه های فضای مجازی و مکتوب به مطالبات و بیان دیدگاههای خود پرداختند و ضمن آرزوی توفیق به خسرو تمری بعنوان سرپرست این اداره خواستار رفع مشکلات این حوزه شدند.

 

 

در ادامه تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی نسبت به حضور در جمع اصحاب رسانه خود را یک فرد رسانه ای دانست و با بیان اینکه بدون ابزار رسانه کارها انجام نمیگیرند افزودند در مسیر انتقال پیامها که انواع مختلفی دارد پیام گفتمان سازی و فرهنگ سازی است که منجر به ارتقا فرهنگ عمومی می شود .

 

 

تمری اذعان داشت: با توجه به نقش رسانه ها در رشد و تعالی توسعه با تأکید به وحدت و هم گرایی در بین رسانه ها اشاره نمود که این امر به کاهش آسیب­های اجتماعی کمک خواهد نمود و این وحدت باید در مسیر گفتمان مطالبه گری قرار گیرد.

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جلسه از اصحاب رسانه خواستند ضمن پرهیز از جزیره ای عمل کردن در موضوعات کلان ازجمله بیکاری، آسیب های اجتماعی و عدم نشاط در شهرستان با برنامه ریزی و انسجام رسانه ای نسبت به حل این مشکلات اقدام نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد