در ادامه رفتارهای عجیب دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی؛

خوشحالی «بی‌بی‌سی فارسی» از سخنان برخی مقام‌های دولتی/ همیشه پای این "زن" در میان است!

کد خبر: 301114
|
09:45 - 1396/12/08
نسخه چاپی
خوشحالی «بی‌بی‌سی فارسی» از سخنان برخی مقام‌های دولتی/ همیشه پای این "زن" در میان است!
اسلام آبادخبر: برخی مقام های دولتی ایران از کشف حجاب های محدود اخیر حمایت های ضمنی داشته اند که باعث شده تا بی‌بی‌سی فارسی از این سخنان حمایت و ابراز خوشحالی کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دنبال سخنان شهیندخت مولاوردی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی که در حمایت ضمنی از قانون‌شکنی‌های آشکار برخی زنان غرب‌گرا و فمینیست مرتبط با بهایی‌ها در ایران انجام گرفت، شاهد حمایت تمام‌قد بی‌بی‌سی فارسی از این سخنان بودیم. به‌طور مثال وب‌سایت این رسانه وابسته به دولت انگلستان و نزدیک به جریان غرب‌گرا و فمینیست ایرانی در مطلبی با عنوان "انتقاد مقام‌های دولتی از برخورد فیزیکی با معترضان حجاب اجباری". به پوشش و بازتاب سخنان خانم ملاوردی پرداخت. همین رویکرد و خط رسانه در تلویزیون ماهواره‌ای این رسانه نیز توسط اتاق فکر بی‌بی‌سی فارسی دنبال شد.

لازم به ذکر است که  شهیندخت مولاوردی که گفته می‌شود دارای گرایش‌های تند فمینیستی است در توییتر خود در مواضعی عجیب با انتقاد از برخوردهای به گفته‌ی او خشن نیروی انتظامی با اعتراضات به ادعای او مدنی، این نوع برخوردها را محکوم کرده بود!

مولاوردی همچنین دراین‌باره مدعی شده بود "رعایت قانون و حقوق شهروندی از جانب مأمورین انتظامی و ضابطین قانونی ضروری و توسل به‌زور و خشونت در برخورد با اعتراضات مدنی توسط هر کس و در هر حالت و در هر زمان و‌ مکان محکوم است. اجرای بد قانون به‌مراتب مخرب‌تر و بدتر از بی‌قانونی است." این ادعاها و مواضع دوپهلو و سؤال‌برانگیز در حالی است که خانم ملاوردی به‌نوعی با حمایت ضمنی از رفتارهای غیرقانونی و هنجارشکنانه معدودی از افراد که اسناد غیرقابل‌انکاری در خصوص وابستگی آن‌ها به بی‌بی‌سی فارسی، جریان بهایی و فمینیست‌های غرب‌گرای ایرانی وجود دارد از برخورد نیروی انتظامی با حرمت‌شکنان شرع، عرف و قانون کشور انتقاد می‌کند.

این مهم و حمایت از قانون‌شکنی‌ها با توسل به حقوق شهروندی در حالی است که بخش زیادی از جامعه ایرانی خواستار برخورد محکم و قانونی پلیس و دستگاه قضایی با این‌گونه رفتارهای هنجارشکنانه هستند.  
شوربختانه این‌گونه سخنان برخی مقام‌های دولتی ایران در حالی است که حمایت ازاین‌گونه رفتارهای هنجارشکنانه معدودی از افراد، توسط برخی از نمایندگان زن مجلس وابسته به لیست امید و جریان اصلاح‌طلب نیز پیشتر مشاهده‌شده بود که با استقبال تمام‌قد بی‌بی‌سی فارسی از آن‌ها مواجه شده بود.
برخی تحلیل گران بر این باورند که انحراف افکار عمومی از پیگیری خواسته‌های واقعی و همچنین تعهد جریان اصلاح‌طلب و دولت به آرایی که از قشرهای غرب‌گرا و سکولارتر جامعه ایرانی اخذ کرده‌اند علت‌العلل رفتارهایی ازاین‌دست است.

در پایان یادآور می‌شود که کشف حجاب از جرائم مشهود بوده و پلیس موظف است با جرم برخورد نماید و شکستن قانون درهمه جای دنیا مواجهه پلیس را در پی دارد و اگر در نیروی انتظامی با جرم مشهود مقابله نکند خود مرتکب جرم و تخلف شده و قابل پیگرد قانونی است.

نویسنده: رضا عابدی گناباد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد