معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه مطرح کرد:

راه اندازی پلاتو تخصصی نمایش اسلام آباد غرب تا قبل از جشنواره ملی تئاتر مرصاد

کد خبر: 301168
|
12:07 - 1396/12/13
نسخه چاپی
راه اندازی پلاتو تخصصی نمایش اسلام آباد غرب تا قبل از جشنواره ملی تئاتر مرصاد
اسلام آبادخبر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه در بازدید از مجتمع فرهنگی غدیر گفت: پلاتو تخصصی نمایش اسلام آباد غرب تا قبل از جشنواره ملی تئاتر مرصاد راه اندازی می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، صدراله بابلی در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری غدیر اسلام آبادغرب گفت: اسلام آباد غرب ظرفیت و پتانسیل لازم برای برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد را دارد و تا قبل از برگزاری جشنواره پلاتو تخصصی نمایش این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره  کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع هنرمندان نمایش شهرستان اسلام آباد غرب از آماده سازی زیرساخت های شهرستان اسلام آباد غرب برای برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد در گستره ملی خبر دارد.

 

خسرو تمری  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  اسلام آبادغرب  در این جلسه ضمن خیرمقدم به معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پتانسیل ویژه تئاتر شهرستان اشاره نمود و ابراز امیدواری نمود که با وجود اساتید خوب این حوزه و حمایت های اداره کل متبوع دهمین جشنواره تئاترمرصاد بصورت ملی برگزار شود .

 

در ادامه صدراله بابلی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه با تشکر از بانیان جلسه و افتخار از اینکه در جمع هنرمندان شهرستان اسلام آباد غرب قرار گرفته اند عنوان کرد:  با توجه به مسئولیت چندین ساله ام در این شهرستان خود را یک اسلام آبادی میدانم.

 

وی افزود: تاکید مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به زیرساخت ها و همچنین نگاه غیر تمرکزگرایانه است و به همین جهت توجه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در اولویت این اداره کل قرار دارد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره  کل فرهنگ و ارشاد استان خاطر نشان کرد: وظیفه ادارات ارشاد هدایت، حمایت و نظارت است و در حوزه فرهنگ و هنر باید توجه خاصی به مقوله مطالبه گری داشته باشیم و انتقاد همراه با راهکار را بخشی از پیشرفت در این حوزه دانست.

 

وی با توجه به خواسته های بحق و منطقی هنرمندان در زمینه تجهیزات و ساخت پلاتو قول مساعد دادند که در بودجه های اختصاص یافته این خواسته ها محقق گردد .

 

بابلی در ادامه از توجه ویژه فرماندار شهرستان بابت حمایت ایشان از هنرمندان تقدیر نمودو ابراز امیدواری نمود که با پیگیری های مستمر بتوانیم تئاتر مرصاد را بصورت ملی برگزار کنیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره  کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه بیان داشت: هم اکنون جناب آقای جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت جدی پیگیر مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر هستند و بدنبال آن هستیم تا با رویکردی عدالت محور حوزه مختلف فرهنگی را مورد پوشش قرار دهیم.

 

 

وی افزود: اسلام آباد غرب در حوزه نمایش پتانسیل و جایگاه ممتازی دارد و راه اندازی انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان باید به یکی از اولویت های هنرمندان این شهرستان تبدیل شود.

 

گفتنی ست؛  در این جلسه هنرمندان نمایش ضمن تقدیر و تشکر از آقای بابلی به بیان مشکلات خود در بحث تجهیزات و زیرساخت ها اشاره کردند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها