نظرسنجی عملکرد مدیران اسلام آبادغرب

کد خبر: 301176
|
01:45 - 1396/12/14
نسخه چاپی
نظرسنجی عملکرد مدیران اسلام آبادغرب
پایگاه خبری تحلیلی #اسلام_آبادخبر در نظر دارد با نزدیک شدن به پایان سال ۹۶، #نظر_سنجی عملکرد #شهردار، #فرماندار و #برترین_مدیر شهرستان را در قالب سه نظر سنجی جداگانه در کانال تلگرامی اسلام آبادخبر منتشر نماید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  پایگاه خبری تحلیلیاسلام آباد خبردر نظر دارد با نزدیک شدن به پایان سال ۹۶، #نظر_سنجی عملکرد #شهردار، #فرماندار و #برترین_مدیر شهرستان را در قالب سه نظر سنجی جداگانه در کانال تلگرامی اسلام آبادخبر منتشر نماید.

لذا از عموم مردم ولایتمدار شهرستان اسلام آبادغرب  دعوت می شود با شرکت در این نظرسنجی ارزیابی خود را نسبت به عملکرد مدیران زحمتکش شهرستان اعلام نمایند.

 نظرسنجی ها از ۱۰ تا ۲۵ اسفند به مدت ۱۵ روز  در کانال اسلام آبادخبر برقرار است.



  مهندس همایون نوری توسط شورای چهارم بعنوان شهردار اسلام آبادغرب انتخاب گردید و با کش و قوس های فراوان منتخبین شورای شهر پنجم نیز وی را در شهریور ۹۶ ابقا نمودند. نوری در دور اول مسئولیت خویش با حمایت شورا و دیگر مسئولین شهرستان، توانست تا حدودی شهرداری بدهکار و ورشکسته اسلام آبادغرب را  سر و سامان دهد، اما در دور دوم مسئولیتش برنامه مدونی از سوی ایشان اعلام نشده است.
 

در فروردین ماه ۹۴ در پی بروز حاشیه های متعدد بعلت اختلاف نظر کرم محمدی فرماندار وقت اسلام آبادغرب با علی جلیلیان نماینده پیشین مردم شهرستان در مجلس و همچنین نارضایتی برخی احزاب اصلاح طلب از وی، افشین کریمی بعنوان فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب معرفی گردید.


  اخبار موثق، سریع و متمایز را در کانال تلگرامی اسلام آبادخبر بخوانید؛
 https://t.me/joinchat/AAAAADultJ_wetHs6srFHQ

 جهت ارتباط با ادمین، تبادل لینک و ارسال سوژه ها :
 @payam313

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها