سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:

استیضاح ربیعی جدی است و به طور قطع رای می آورد/ سوء مدیریت شستا را به ورشکستگی کشانده است

کد خبر: 301194
|
10:05 - 1396/12/18
نسخه چاپی
استیضاح ربیعی جدی است و به طور قطع رای می آورد/ سوء مدیریت شستا را به ورشکستگی کشانده است
اسلام آبادخبر: سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از سیاسی کاری ها در دولت عنوان کرد: بهترین پیشنهادی که دولت برای وزارت کار و رفاه اجتماعی دارد، تقسیم آن به دو وزارتخانه بوده تا کارها به صورت تخصصی تر از سوی نیروهای جوان و سریع پیگیری شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسین مقصودی، سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفتگو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص استیضاح وزیر کار در آستانه سال جدید اظهار داشت: بیش از 6 ماه است که در چندین مرحله امضاهای زیادی از سوی نمایندگان برای استیضاح آقای ربیعی جمع آوری شد اما هر بار با فشار های مختلف این استیضاح به تعویق افتاده و یا اعلام وصول نمی شود.

وی ضمن اشاره به لابی های گسترده برای استیضاح نشدن ربیعی عنوان کرد: بالاخره روز گذشته با پیگیری های برخی از نمایندگان استیضاح ربیعی اعلام وصول شد که با بررسی هایی که در مجلس صورت داده ایم استیضاح ربیعی جدی بوده و رای زیادی می آورد.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر تعاون را با 34 امضا به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم تصریح کرد: بهترین عیدی که مجلس می تواند به کارگران در آستانه نوروز بدهد استیضاح ربیعی است چرا که به دنبال کسی هستیم که بتواند از حقوق کارگران دفاع کرده و شرایط کار و بیمه آنها را در سال آتی بهبود ببخشد.

مقصودی با اشاره به وضعیت نامناسب بازنشستگان کشور گفت: ماندن وزیر تعاون به صلاح دولت و مجلس نیست و از روحانی تقاضا داریم با برکناری وزیران خسته میدان را به وزیران جوان و فعالی مانند آذری جهرمی دهند تا گام های بهتری برای رفع مشکلات جامعه برداشته شود.

وی با انتقاد از سیاسی کاری ها در دولت عنوان کرد: بهترین پیشنهادی که دولت برای وزارت کار و رفاه اجتماعی دارد، تقسیم آن به دو وزارتخانه بوده تا کارها به صورت تخصصی تر از سوی نیروهای جوان و سریع پیگیری شود.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در ادامه گفت: طی 5 سال گذشته نه تنها بهبودی در شرایط وزارت کار و رفاه اجتماعی حاصل نشد بلکه بدترین دوران برای این وزارتخانه ثبت شد چراکه سوء مدیریت در این سازمان شرایط کارگران و بازنشستگان را بدتر کرده و حتی شستا را به ورشکستگی کشاند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها