نماینده مردم اورامانات در مجلس:

استاندار کرمانشاه در جریان زلزله تلاش فراوانی کرد/ مدیران ورشکسته منافع خود را در خطر دیده اند

کد خبر: 301285
|
08:45 - 1396/12/23
نسخه چاپی
استاندار کرمانشاه در جریان زلزله تلاش فراوانی کرد/ مدیران ورشکسته منافع خود را در خطر دیده اند
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت:استاندار کرمانشاه در جریان زلزله تلاش فراوانی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شهاب نادری با اشاره به تذکر روز یکشنبه اش در صحن علنی مجلس اظهار داشت: باید به ورشکستگان سیاسی و مدیران ناکارآمد که از نطق دو دقیقه ای بنده در دو روز گذشته سوء استفاده کرده اند بگویم که من در کنار استاندار کرمانشاه هستم و منظور از نطقم مدیران ناکارآمد و نالایقی بوده که از قبل در استان حضور داشته اند و استان را به روزی کشانده اند که جوانان بیکار شده اند و ناکارآمدی بروز مشکلات شده است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه منظور بنده مدیریت استان نبوده بلکه منظور بنده مدیران کل و مسئولانی هستند که در استان حضور دارند، افزود: این مدیران ورشکسته اکنون با برکناری و به خطر افتادن منافعشان دنبال سوءاستفاده از صحبت های من برای استفاده علیه استاندار هستند.

وی با تاکید بر اینکه بنده و استاندار در یک سنگر حضور داریم و جهت پیشرفت و توسعه استان تلاش می کنیم، ادامه داد: منظور بنده از تذکرم افراد ناکارآمدی بوده که باید خود را از لحاظ مدیریت شست و شو دهند.

نادری با بیان اینکه مدیران سهل انگار باید زودتر توسط استاندار برکنار شوند، یادآور شد: استاندار کرمانشاه توانمند و زحمت کش بوده و برای رفع مشکلات تلاش می کند و در جریان زلزله کرمانشاه تلاش فراوانی کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم استان کرمانشاه در کنار نظام، رهبری و دولت بوده اند و توقع آنها از دولت این بوده که برای رفع مشکلات تلاش کند، تصریح کرد: ورشکستگان سیاسی نتوانستند خدماتی به مردم استان ارائه دهند اما اکنون این استاندار خدمات شایسته ای به مردم ارائه می دهد که ما نیز از وی حمایت می کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد