معرفی مژگان مظفری؛ شاعر، هنرمند، ورزشکار و نویسنده داستان های کوتاه و بلند +تصاویر

کد خبر: 301291
|
11:19 - 1396/12/23
نسخه چاپی
 معرفی مژگان مظفری؛ شاعر، هنرمند، ورزشکار و نویسنده داستان های کوتاه و بلند +تصاویر
اسلام آبادخبر: مژگان مظفری نویسنده داستانهای کوتاه و بلند (رمان)، شاعر و ویراستار ادبی بیش از ۲۰ عنوان کتاب چاپ شده دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،

مژگان مظفری نویسنده داستانهای کوتاه و بلند (رمان)، شاعر و ویراستار ادبی بیش از ۲۰ عنوان کتاب چاپ شده دارد که با ناشرهای صاحب نام و تأثیرگذار در فرهنگ مکتوب کشور کار کرده است. از ویژگیهای نویسندگی این بانوی نویسنده این است که می تواند نوشته هایش را به سبک های مختلف به نگارش دربیاورد

 

 

 

گذشته از این که مخاطبین مژگان مظفری را هم خانمها و هم آقایان تشکیل می دهند. ایشان علاوه بر نویسندگی در بخش داستانهای اجتماعی در حوزه دفاع مقدس نیز دست به قلم هستند و با ارتش و دفاع مقدس همکاری نزدیک دارند که این همکاری و قلم فرسایی در این مقوله منجر به تقدیر از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم چنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

 

 

“بازی سرنوشت” نام کتابی است که وی در زمینه ارزشهای دفاع مقدس و جنگ و جبهه نوشته است که بسیار مورد استقبال عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری قرار گرفته است.

 

 

از آثار این نویسنده بزرگ کشورمان در زمینه رمان می توان به کتابهای پاییز عریان، خزان رامتین، تویی در آسمان قلبم، ماهک، دُهُل، مرا از من ربودی، باد ما را خواهد برد، شاپرکها هم می گریند، محو و مات، فصل تاک، غروبهای غریب، کولی، شبگرد خیال و چهل دخترون اشاره کرد.

 

 

از مجموعه شعرهای چاپ شده این شاعر هنرمند نیز می توان به کتابهای “همزاد باران” و “کافه پارادایس” اشاره کرد، که تازگی با نشر شانی به چاپ رسیده اشاره کرد .

 

 

مژگان مظفری علاوه بر نویسندگی، در هنر نقاشی نیز دستی در چنته دارد و تابلو نقاشیهای بسیار جذاب و دیدنی از خود به یادگار گذاشته است.

 

 

این بانو در ورزشهای انفرادی بانوان نیز فعالیت دارد و علاوه بر یادگیری علوم جدید ورزشی در مربیگری نیز سابقه طولانی دارد.

 

 

لازم به ذکر است که مظفری ساکن تهران اما اصالتا اهل استان کرمانشاه میباشد

 

 

آرزوی موفقیت و سلامتی برای این بانوی ارزشمند کشورمان داریم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد