با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

اجرای طرح عیدانه کتاب در راستای پایتخت کتاب ایران در اسلام آباد غرب

کد خبر: 301366
|
16:11 - 1397/01/09
نسخه چاپی
اجرای طرح عیدانه کتاب در راستای پایتخت کتاب ایران در اسلام آباد غرب
با حضور فرماندار جمعی از فعالان فرهنگی طرح عیدانه کتاب در راستای پایتخت کتاب ایران در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با حضور فرماندار جمعی از فعالان فرهنگی طرح عیدانه کتاب در راستای پایتخت کتاب ایران در اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در این طرح که در راستای پایتخت کتاب ایران و همچنین افزایش فرهنگ مطالعه و خرید کتاب صورت گرفت  توسط مسئولین تعدادی کتاب خریداری و به عنوان عیدی سال جدید  به اعضای سازمان های مردم نهاد اهدای شد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب دربازوید از کتابفروشی هرمس بیان داشت : اسلام آباد غرب از پتانسیل بالایی برخوردار است و ظرفیت فرهنگی آن امکانات لازم برای اینکه این شهرستان در مسیر پایتخت کتاب ایران قرار بگیرد دارد .

 

وی بیان داشت : حرکت فرهنگی شهرستان باید به گونه ای رقم بخورد که بستر مناسب برای افزایش مطالعه در سطح شهرستان فراهم کند و با این اتفاق می توان به رشد و پویایی شهرستان امیدوار شد.

 

خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: دبیرخانه پایتخت کتاب ایران در اسلام آباد غرب بزودی راه اندازی می شود و تا کنون چندین جلسه در سطح شهرستان برای این موضوع برگزار شده است.

 

تمری گفت: با همگرایی نهادها و سازمانها و به ویژه سازمانهای مردم نهاد می توان این ظرفیت را ایجاد و فراهم کرد و در مسیر اسلام آباد غرب در مسیر پایتخت کتاب ایران گام برداشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد