استاندار کرمانشاه:

توزیع امکانات سرمایشی برای نقاط زلزله زده با دقت کامل انجام شود

کد خبر: 301416
|
09:21 - 1397/01/19
نسخه چاپی
توزیع امکانات سرمایشی برای نقاط زلزله زده با دقت کامل انجام شود
اسلام آباد خبر: استاندار کرمانشاه گفت: توزیع امکانات و وسایل سرمایشی و کولر در مناطق زلزله‌زده باید با دقت و نظارت کامل از سوی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط انجام شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز در جلسه بررسی وضعیت زلزله زدگان، بیان داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی باید تلاش شود که برای توزیع امکانات سرمایشی در مناطق زلزله زده حتما از تولیدات داخلی با کیفیت خریداری شود و به هیچ عنوان خرید از کالاهای غیر ایرانی را قبول نخواهیم کرد.

وی خواستار توجه ویژه به مشکلات مردم زلزله زده با توجه به در پیش بودن گرما در این مناطق شد و گفت: با توجه به گرمای شدید در مناطق زلزله زده باید سریعاً نسبت به حل مشکلات این مردم در خصوص خرید و توزیع امکانات گرمایشی اقدامات لازم صورت گیرد و این کار باید با پیگیری های ویژه از سوی فرمانداری ها و بنیاد مسکن انجام شود تا هیچ خانواری در این مناطق با کمبود کولر و وسایل سرمایشی روبرو نباشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ضروری است که بنیاد مسکن در اسرع وقت نسبت به معرفی خانوارهای زلزله زده برای دریافت وسایل گرمایشی اقدام کند و هر لیستی که بنیاد ارائه کند برای ما قابل قبول است.

مهندس بازوند با اشاره به ارائه برخی نظرات در زمینه پرداخت پول یا توزیع وسایل سرمایشی به مردم زلزله زده گفت: معاونت امور عمرانی استانداری در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه ای با کسب نظرات لازم از سوی ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی،  افراد معتمد و فرمانداران مناطق زلزله زده برای چگونگی روند توزیع کولر یا پرداخت مستقیم پول به مردم اقدام کند و پس از تشکیل این جلسه، نتیجه سریعاً به ما جهت توزیع امکانات اعلام شود.

وی با بیان اینکه ما نمی خواهیم حتی یک خانواده دارای شرایط لازم در مناطق زلزله زده بدون وسایل سرمایشی باشد، گفت: پس از اعلام نتیجه توسط جلسه مذکور باید سریعاً نسبت به توزیع وسایل سرمایشی یا پرداخت مستقیم پول به مردم زلزله زده اقدامات لازم با دقت کامل انجام شود و ما هیچ کوتاهی در این زمینه را پذیرا نخواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها